پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پیروزی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی مقابل پارسا مشهد در لیگ دسته دو کشور

محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان :

پیروزی مقابل پارسه شروعی خوبی برای ادامه راه بود،

عدم هماهنگی و تغییر ساعت بازی عامل شکست در بازی اول بود.

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال دسته دو باشگاههای کشور آغاز شد و تیم متمول و پرمهره " شکلی تهران " به عنوان میزبان مسابقات معرفی گردید . علی رقم انتظار همه تیمها برای میزبانی خوب و هماهنگ یک تیم تهرانی ، متاسفانه چه در بخش اسکان و چه در بخش برگزاری مسابقه نتوانستند رضایت تیمها را جلب کنند .

یکی از مهمترین مشکلات تغییر ساعت چند باره بازیها بود که  موجب شد تا ملوانان دیدار روز اول مقابل میزبان را که باید ساعت 17 برگزار می شد در ساعت  15:30 این دیدار برگزار شود و این یعنی مشکل و عدم کسب نتیجه که باید مربی پاسخگو ناهماهنگی مسابقات باشد .

تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در دومین دیدار از ساعت 17 به مصاف پارسا مشهد رفت ، تیمی که از روز قبل مسابقه خود از پیش پیروز مسابقات می دانست . پارسا مشهد که غریب به 3 ماه با ترکیب اصلی خود در اردو و تمرین است از بازیکنان لیگ یک و برتری بهره می برد .

از طرفی ملوانان با فراموش کردن بازی قبل و مشکلات و بی نظمی در مسابقات در فکر کسب اولین پیروزی بودند تا پس از پیروزی بانوان راستکردار ، دومین پیروزی نمایندگان گیلانی را به ارمغان بیاورد .

تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی که به دلیل تغییرات در ساعت دیدار روز گذشته پارسا مشهد و یائس گرگان را از دست داده بود تا بتواند با شناخت کامل به مصاف حریف خود برود ، در کوارتر اول با احتیاط پا به میدان گذاشت و در کوارتر اول بازی متوازن پیش رفت .  کوارتر دوم برتری نسبی متغییر بود و نهایتا در کوارتر سوم و چهارم علی رقم به ثمر ننشستن پرتابهای منطقه ای تیم ملوان نیروی دریایی بندرانزلی مقابل حریف سرسخت خود به پیروزی مقتدرانه 72 بر 59 دست یافت .

ملوانان در آخرین دیدار این مرحله جمعه به مصاف یائس گرگان خواهد رفت که با برتری در این دیدار با خیالی آسوده در انتظار دور برگشت خواهد ماند و با دستی پر به گیلان باز خواهد گشت .

محمدعلی رضازاده سرمزبی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، ضمن تمجید از بازیکنانش گفت : دو سخت در تهران سپری شد ، به نظر نمی آمد در تهران با چنین مشکلاتی مواجه شویم ، از محل اسکان تا محل مسابقه که حتی حق یک جلسه تمرین را نداشتیم ، تا ساعت متغییر بازیها که در اولین دیدار در شهر پرترددی مثل تهران بازی از ساعت 17 به 15:30 موکول شود و مهم اینکه حدو ساعت 15 مطلع شدیم که 30 دقیقه بعد بازی خواهیم داشت و یکی از ماشینها در ترافیک ماند و زمانی که وارد سالن مسابقه شدیم سوت 3 دقیقه بازی زده شد . نکته جالب اینکه سومین دیدار در آزادی خواهد بود و این عمق فاجعه است ، 3 بازی داشته ایم و هرکدام در یک سالن و این در حالی است که ناظرین فدراسیون چنین مواردی برای شهرستانها نمی پذیرند .

محمدعلی رضازاده در ادامه افزود : بازی در همه موارد نابرابر بود ، در تیم شکلی بازیکن ارزشمند گیلانی مجتبی بردبار هم حضور دارند و در کل در تمام تیمها بازیکنان دوستان ما و بازیکنان تیم حضور دارند و این گفتگوها مشکل ساز می شود ، از مدتی 3 یا 4 ماهه اردو تیمها ، بازیهای تدارکاتی و مبالغ قرار داد که می تواند مخرب باشد .

سرمربی ملوانان به مشکلات در پست 5 و عدم حضور ارسلان جعفری اشاره کرد و افزود : در روزهای پایانی اعزام همه هم قسم شدیم تا ثابت کنیم برای استان ، آبروی استان و نان باشگاه و لباس و راهی که گام برداشته ایم احترام قادل هستیم و امیدوارم نتایج آنطور که عاشقانه گام برداشته ایم با برتری ما ثبت شود .

رضازاده در پایان گفت : از همه خانواده بسکتبال از دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال تا همه مربیان و ... کمال تشسکر را دارم .

 


 




 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna