سه شنبه 29 اسفند 1402
امین افقی و سید مهدی نقوی  
اعضای جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی
 
 
 
با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
اعضای جدید هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند

 

 
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد با حکم مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سید مهدی نقوی و امین افقی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی معرفی شدند.

بنا براین اساس، وزیران عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی که در جلسه ۱۱ آذر ماه سال جاری برگزار شد و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه شماره ۱۱۹۹۸۷۴/ت ۵۴۰۴۶ ک مورخ ۱۳۹۷.۰۹.۱۲ تصویب کردند:

بر این اساس آقای سید مهدی نقوی و جایگزین آقایان حمید مرتضایی و همچنین امین افقی جایگزین محمد علی نجفی شده و به مدت سه سال به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی منصوب شدند و این تصویب نامه در تاریخ ۱۳۹۷.۰۹.۱۲ به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

 

در متن احکام دو عضو موظف جدید هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری _صنعتی انزلی که به امضای مرتضی بانک مشاور محترم رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی، آمده است: گام برداشتن در مسیر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به منظور گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب در راستای حمایت از تولید داخلی، حضور فعال در بازار های منطقه ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و همکاری با سایر اعضای هیات مدیره در زمینه تحقق اهداف مورد نظر فراهم آید .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna