پنج شنبه 9 فروردین 1403

هیئت بسکتبال شهرستان رشت

میزبان مسابقات لیگ جوانان گروه E کشور

 

بهنام شاد دبیر هیئت بسکتبال شهرستان رشت :

رقابتهای جوانان کشور در گروه E به میزبانی هیئت بسکتبال رشت

از 21 آذر ماه آغاز خواهد شد .

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - بالاخره روز موعود فرا رسید ، روزی ناب برای بسکتبال شهرستان رشت تا روندی صعودی را طی کند . هیئت بسکتبال شهرستان رشت برای نخستین بار یک تیم را برای حضور در لیگهای کشوری حمایت می کند .

هیئت بسکتبال شهرستان رشت سومین نماینده گیلان در رقابتهای لیگهای کشور خواهد بود . هیئت بسکتبال شهرستان رشت در رده جوانان در لیگ جوانان کشور شرکت خواهد کرد .  هیئت بیسکتبال شهرستان رشت میزبان گروه E مسابقات خواهد بود .

 چهار تیم در گروه E رقابتهای جوانان کشور

در گروه E رقابتهای جوانان کشور تیمهای مهرام شهر قدس ، آکادمی 24 مشهد ، پارسه تهران و خانه بسکتبال رشت در سالن شش هزار نفره شهدای رشت به مصاف هم خواهند رفت . این رقابتها از چهارشنبه 21 آذر آغاز خواهد شد .

کار سخت جوانان خانه بسکتبال رشت در لیگ جوانان کشور

حضور تیمهای پرسابقه و البته متمول پارسه تهران ، آکادمی 24 مشهد و مهرام شهر قدس می تواند چالش برانگیز باشد . رقابتی که می تواند برگ زرینی برای نماینده گیلان باشد . به هر تقدیر جوانان هیئت بسکتبال رشت با توکل به خدا و همت و پشتکار کادر فنی در پی نمایش قدرت بسکتبال هستند .

بهنام شاد ضمن تقدیر از مهندس یونس پور و مرتضی پرتو ریاست و قائم مقام هیئت بسکتبال شهرستان رشت افزود : در غریب به دوماه اخیر با همت و تلاش کادر فنی توانستیم تیم تقریبا هماهنگی را روانه مسابقات کنیم و با توجه اطلاع از توانایی رقیبان پا به مسابقات می گذاریم تا به همگان ثابت کنیم ، همدلی و تلاش موجب موفقیت می شود .

کادر فنی تیم بسکتبال جوانان هیئت بسکتبال رشت

تیم هیئت بسکتبال رشت را محمد فرح بخش ، دکتر انصاری به عنوان مربی و دامون ساده به عنوان آنالیزور همراهی می کنند .

رقابتهای جوانان کشور در گروه E به میزبانی هیئت بسکتبال رشت از 21 آذر ماه آغاز خواهد شد .


 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna