شنبه 1 اردیبهشت 1403

تیم بسکتبال بانوان راستکردار

درهفته اول رقابتهای دسته اول بانوان کشور به مصاف رقیبان رفت

سحر طلسچی مدیرفنی بانوان راستکردار:

بازیکنان با غیرت ما برای مسابقات بعدی هم قسم شده اند

وضمنا برگزاری جلسه کمیته فنی در رفع اشکالات و

راهکارهای جدید برای کسب نتیجه به ما کمک می کند .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا – هفته اول رقابتهای دسته اول بسکتبال بانوان باشگاههای کشور در گرروههای سه گانه در تهران آغاز شد و صنایع دستی راستکردار بندرانزلی که با یک ترکیب بومی و جوان راهی مسابقات شده بود در روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم آذر به مصاف حریفان رفت .

 

صنایع دستی راستکردار بندرانزلی در نخستین دیدار از ساعت 16 با بازیکنان جوان خود که چند بازیکن اولین تجربه حضور در لیگ کشوری را سپری می کردند به مصاف تیم متمول و پر مهره نفت خلیج فارس رفتند که از 4 بازیکن کمکی بهره می برد و این دیدار با برتری 40بر 71 نفت خلیج فارس به پابان رسید .

در دومین دیدار که تیم صنایع دستی راستکردار بندر انزلی که پس از اولین بازی به کسب نتیجه در د.ومین دیدار می اندیشید و شکست بازی اول را فراموش کرده بود تا با یک پیروزی مقابل میزبان هیرو تهران  با خیالی آُسوده تر به خانه بازگردد و مهیای هفته دوم شود ، علی رقم شایستگی با نتیجه 67 بر68 بازی را در ثانیه های پایانی از دست داد .

سحر طلسچی مدیر فنی تیم بانوان راستکردار بندرانزلی تلاش کادر فنی و زحمات بازیکنانش را ستود و گفت :
از تمامی اعضا کادر فنی  خانمها ملکی وباقری و تک تک بازیکنان باغیرت تیم چه آنها که بازی کردند و چه آنها که تیم را تشویق و همراهی کردند و تا  آخرین لحظه  تمام تلاش خود را برای تغییر نتیجه به معرض نمایش گذاشتند  واز هیچ کوششی دریغ ننموده سپاسگزارم .
مدیر فنی تیم راستکردار به میانگین سنی پایین بازیکنانش و اولین تجربه حضور در لیگ کشوری اشاره کرد و افزود : تیمها بسیار قوی بودند و از بازیکنان ملی پوشی بهره بردند که در اردو به سر می برند و طی یک زمانبدی مناسب تمرینات ومسابقات تدرکاتی انجام داده اند و حالا هماهنگ برای کسب نتیجه وارد زمین می شوند .
وی افزود : تیم ما با میانگین سنی پایین تر از سال گذشته در مسابقات حاضر شد وهدف ما با حمایت اقای راستکردار یک برنامه  بلند مدت و البته  به همراه نتیجه گیری می باشد که این مهم در تغییرات دو بازی اول مشهود بوده است .
مدیر فنی راستکردار بندرانزلی درپایان گفت : در بازی دوم تجربه تیم مقابل  و در مقابل جوانگرایی تیم ما  باعث این نتیجه گردید بازیکنان با غیرت ما برای مسابقات بعدی هم قسم شده اند وضمنا برگزاری جلسه کمیته فنی در رفع اشکالات وراهکارهای جدید برای کسب نتیجه به ما کمک می کند .
یادآور می شود سحر طلسچی از برگزاری کمیته فنی در روز یکشنبه خبر دادند .
وی در پایان از آقای راستکردار که پیگیر اعزام تیم که با دقت و توجه بسیار در رفع مشکلات کوشیدند و از دکتر محمد رفیعی و سهراب گیلان نژاد ریاست هیئت بسکتبال گیلان و بندرانزلی و همچنین قهرمانی ریاست اداره ورزش و جوانان بندرانزلی قدردانی کردند .
 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna