جمعه 31 فروردین 1403

Image result for ‫راستکردار بندرانزلی‬‎

 

 

 

مجموعه راستکردار خیر ورزشی بی ادعا

مجموعه راستکردار خیر ورزشی بی ادعا /

خیرین ورزش ضامن سلامت اخلاقی ، روحی جامعه ورزش

 

 

 

 

سخن سردبیر موج برنا - دنیای امروز ما پرشده از اتفاقات عجیب ، با آمبولانس مسابقه می دهیم ، با ماشین امدادرسانی و آتش نشانی رقابت می کنیم و تا دوربین روشن کار خیر انجام می دهیم و حتی اجازه نمی دهیم اشک از چشمان مورچه ای بچکد و رستم دستانی می شویم که نپرس !

این انسانها عموما استثنا هستند ، اما باید باور کرد که وجود دارند و گاهی آنقدر این انسانهای انگشت شمار غفلت می کنند که دنیا را تلخ و غیر قابل تحمل می کنند ، در  بین این آدمها کسانی هستند که هر گامی را می شمارند .

اما بعضا انسانهایی که حتی انگشت شمار بودنشان  ارزشمند است ، هر گامی را بر می دارند از مردم دوری می کنند و از اینکه نامشان برده می شود می هراسند .

بسیاری از مجموعه تجاری و صنعتی که درآمد قابل توجهی هم دارند استدلالی برای یاری دادن به خانواده ای و مجموعه ای و ... نمی یابند .

مجموعه راستکردار بندرانزلی خیر ورزشی بی ادعا

چند سالی است که تلاش برای حضور در میادین ورزشی کار سختی است و دیگر تنها تعصب برای لباس نمی تواند دلیل محکمی برای حضور در رقابتهای کشوری باشد و ورودی آنچنانی اولین معضل تیمها و باشگاههاست .

Image result for ‫راستکردار بندرانزلی‬‎Image result for ‫راستکردار بندرانزلی‬‎

مجموعه راستکردار بندرانزلی این روزها همنوایی خاصی با رشته های دورمانده از حامیان مالی دارد . از بوکس ، تامین وسایل ورزشی مراکز آموزشی تا بسکتبال آقایان و بالاخره بانوان بسکتبالی که امسال با حمایت و توجه این مجموعه راهی مسابقات شدند .

Image result for ‫راستکردار بندرانزلی‬‎Image result for ‫راستکردار بندرانزلی‬‎

خیرین ورزش ضامن سلامت اخلاقی ، روحی جامعه ورزش

ورزش بهترین راه برای جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی است ، بازیکنی که از سنین پایین تمرین می کند باید میدانی برای نمایش آموخته ها داشته باشد ، اما مشکلات مالی مانع این حضور می شود و در این سالیان هر حامی مالی برداشت خود را از سرمایه گذاری می شمارد و اگر سودی نداشته باشد ، در این راه ورود نمی کند .

اما مجموعه راستکردار و به نمایندگی از این مجموعه نادر راستکردار منفعت را سلامت روحی و پهلوانی و اخلاق می داند و در واقع خیری است که خیر را نمی شمارد و برخلاف بسیاری از مجموعه های مالی در بخش بانوان سرمایه گذاری نمی کنند ، جایی که کوچکترین پخش تلوزیونی هم ندارد .

کلام آخر اینکه که نادر راستکردار همچنان برای شنا رفتن با یک انگشت رغیب می طلبد و این نشان از علاقمندی او به ورزش و ورزشکاران است .

                                                                                                                    

                                                                                         سخن سردبیر : حمیدرضا رحیم زاده
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna