پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

حضور هیئت بسکتبال رشت برای نخستین بار در لیگ باشگاههای کشور

 

بهنام شاد دبیر هیئت بسکتبل رشت :

برای نخستین بار هیئت بسکتبال رشت با حمایتهای

مهندس یونس پور در لیگ باشگاههای کشور شرکت خواهد کرد

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال گیلان ریتم تندی را در دوسال اخیر پیدا کرده و حضور در لیگ باشگاههای کشور که چند سالی متوقف شده بود و تبدیل به رویا شده بود ، حالا تبدیل به انگیزه شده است .

هیئت بسکتبال رشت نماینده گیلان در لیگ جوانان کشور

پس از جلسات متعدد و تشکیل کارگروه ظرفیتهای رده های سنی ، هیئت بسکتبال شهرستان رشت حضور خود را در لیگ جوانان کشور اعلام کرد . حالا این تیم در سالن اختصاصی هیئت یعنی سالن شش هزار نفره شهدای رشت تمرین می کند . هرچند دغدغه هیئت مشکلات گرمایشی است و نگران برگزاری مسابقات هستند ، اما مصصم در تمرین هستند .

بهنام شاد دبیر هیئت بسکتبال شهرستان رشت  ضمن تقدیر از حمایتهای مهندس یونس پور ریاست هیئت بسکتبال شهرستان رشت افزود : برای حضور در لیگ باشگاههای کشور حمایتهای مهندس یونس پور و پیگیری تامین هزینه های تمرین و اعزام ارزشمند بوده است و در این راه از مشاوره و حضور همیشگی مرتضی پرتو قائم مقام هیئت بسکتبال رشت هم بهره برده ایم .

 بهنام شاد افزود : یک تیم حرفه ای می بایست تمرینات منظمی را برای حضور در لیگهای کشوری داشته باشد و بدنسازی و تکنیک و تاکنیک مهم است ، اما با حضور کادر فنی تمرینات را پیگیری می نمایم .

دبیر هیئت بسکتبال شهرستان رشت به ضمن تقدیر از بازیکنان و کادر فنی افزود : در حال حاضر دکتر انصاری ، محمد فرح بخش و دامون ساده با حضور نزدیک به

 20 بازیکن در تمرینات شرکت می کنند .

 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna