سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 

دکتر رفیعی

میهمان ویژه تمرین اول هفته تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان :

نمایندگان گیلان در لیگهای کشور ویترین فعالیت بسکتیال گیلان هستند/

تلاش برای موفقیت از باشگاهها و حمایت از باشگاهها برعهده هیئت بسکتبال گیلان

 

سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال گیلان چهار نماینده در لیگهای کشوری دارد و بسکتبال بندرانزلی با دو نماینده هم در آقایان و هم در بانوان روزهای پرکاری را در پیش دارد . ملوان نیروی دریایی بندرانزلی نماینده بزرگسالان گیلان در لیگ دسته دو کشور خواهد بود .

دکتر رفیعی میهمان ویژه تمرین اول هفته تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان عصر اولین روز هفته و در آخرین شنبه آیانماه به بندرانزلی سفر کرد تا ضمن بازدید از تمرینات تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، از حمایت این تیم جهت حضور در لیگ دسته دو باشگاههای کشور خبر دهد .

دکتر رفیعی در این دیدار از حمایتهای فرماندهی منطقه چهارم دریایی و تربیت بدنی تقدیر کرد و افزود :  

بدون تردید نمایندگان گیلان ویترین فعالیت هیئت بسکتبال هستند ، تلاش ، تمرین و عشق شما به این ورزش حتما موفقیت به همراه خواهد داشت ، امیدوارم با تلاش شما بازیکنان در کنار کادر فنی شاهد بازیهای خوب ، اخلاق خوب همراه باشد . 

 

 

 

 

دکتر رفیعی افزود : از ابتدای حضورم در بسکتبال گفتم و خواهم گفت تمام تلاشم را با همکاری اهالی بسکتبال انجام خواهیم داد تا بتوانیم جایگاه بسکتبال گیلان را در کشور تثبیت نمایم و امیدوارم این تلاش و تکاپو برای رسیدن به قله هدف نتیجه دهد .

محمدعلی رضازاده مربی تیمهای بسکتبال ملوان هم از حضور دکتررفیعی تقدیر کرد و افزود :

معتقدم تلاش یعنی حیات و برای حیات باید تلاش کرد ، برای این ابراز وجود از حمایتهای زیادی بهره بردیم ، لازم می دانم از حمایت امیر طاهری فرماندهی منطقه چهارم دریایی ، ناوگان شمال ، پیگیریهای ناخدا عیسی زاده فرماندهی تربیت بدنی منطقه چهارم دریای ، حمایت دکتر رفیعی ریاست هیدت بسکتبال ، سهراب گیلان نژاد ریاست هیئت بسکتبال بندرانزلی ، قهرمانی ریاست اداره ورزش و جوانان بندرانزلی و مجموعه صنایع دستی راستکردار بهره برده ایم ، که لازم می دانم از همه این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم .

رضازاده افزود : زمان زیادی تا شروع مسابقات نداریم ، اما معتقدم که باید تلاش کرد و با این زبان از حامیان تیم تقدیر و تشکر نمایم .

یادآور می شود تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی طی فراخوان 20 بازیکن را در اردو دارد و پس از موافقتهای انجام شده 4 جلسه تمرین داشته است و همچنان در حال شناخت بازیکنان است .

 


 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna