سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

انتقال خون گیلان روز کتابخوانی را تبریک گفت

 

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان:

انتقال خون استان گیلان روز کتابخوانی را تبریک گفت/

کتاب و کتابخوانی موجب ارتقا دانش و آشنایی با علوم جدید می شود .

 

 

 

یادداشت سردبیر موج برنا – هفته کتاب و کتابخوانی در ایران همزمان با برگزار می شود ، بخشی از فرهنگ که در ایران از توجه کمتری برخوردار است ، در بسیاری از کشورها درخطوط حمل و نقل شهری ( مترو ، اتوبوس ) مردم برخلاف ایران که مشغول گشت و گذار در فضای مجازی هستند ،مشغول خواندن کتاب خواندن هستند و عوامل فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی و البته کتابخانه های عمومی در استانها در فعالیت هستند تا کتاب و کتابخوانی زنده و فعال بمانند .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ انتقال خون استان گیلان با توجه به توسعه و گسترده بودن انتقال خون می طلبد مطالعه در این خصوص پیگیر و مستمر باشد ، از طرفی با توجه به حضور طیفهای مختلف اجتماعی و مشاغل مختلف لزوم تنوع کتب ضروری به نظر می رسد و از همین رو پیگیریهای به روز رسانی کتابخانه ها و کتب در دستور کار قرار دارد .

با عنایت به تفاهم نامه ای که با اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان بسته شد و امید است تا این مهم توسعه یافته و شاهد تجهیز دوباره کتابخانه های اداره کل انتقال خون استان گیلان ، خصوصا سالن اهدا انتقال خون باشیم .    

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna