پنج شنبه 9 فروردین 1403

پدر انتقال خون گیلان در امامزاده هاشم به خاک سپرده شد .

 

دکتر مدیرکل انتقال خون گیلان :

درگذشت ایشان فقدان بزرگی خواهد بود /با الگوپذیری از ایشان در یاری به اهداکنندگان خون ادامه مسیر خواهیم داد .

 

 

 

 

سرویس سلامت و هنر موج برنا  خیلی از ما انسانها در اطرافمان انسانهایی داریم که به دلیل توانایی هایشان می شناسیم ، دوستشان داریم و به آنها احترام می گذاریم ، چه بسا که انسانهای منتخبی هستند که به اصرار آنها گمنام می مانند و دوست دارند با همین روش در کار خیر گام بردارند ، اما  با شنیدن داستان زندگیشان خواهیم فهمید که انسانهای آسمانی و شایسته ای بودند و تنها با یادآوری نامشان یادشان و راهشان زنده خواهد ماند .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ جمعه 11 آبانماه در ذهنها ثبت خواهد شد ، در یاد و ذهن  گیلانیان قدرشناسی که امروز تا رسیدن به خانه ابدی " دکتر سید نورالدین مستشاری " و خانواده اش را همراهی کردند ، در روزی که باران رحمت الهی با تمام موهبات به شدت باریدن گرفت و امان نمی داد ، اما در زمان تدفین باران آرام گرفت و تشعشع آفتاب چشمان همراهان را خیره کرد .

دکترسید نورالدین مستشاری پدر انتقال خون استان گیلان

سال 1347 و در نخستین روزهای تاسیس سازمان  انتقال خون ، انتقال خون استان گیلان با همت دکتر" سید نورالدین مستشاری بنیانگذاری  شد و از آن پس سفید پوشان سلامت ، بخش محبان بیماران نیازمند به خون بودند . با تغییر در نحوه عملکرد این سازمان در کشور ، انتقال خون گیلان هم با تلاش ، همت و پیگیری ایشان شاهد تحولات عظیمی شد .

زنده یاد دکتر مستشاری علاقمندیش به این سازمان همیشگی بود و همایش تجلیل از بازنشستگان ، همایش روز درختکاری و نشستهایی از این دست حضوری پررنگ داشت . آخرین حضور ایشان در انتقال خون گیلان باز می گردد به جشن تجلیل از بازنشسگتان در تابستان امسال با دعوت دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان ، جشنی که با حضور تمامی بازنشستگان سالیان اخیر رنگ و بویی دیگر گرفت و تجدید خاطره شد  .

دکتر مستشاری به غیراز انتقال خون حضوری پررنگ در عرصه خیر داشت ، در مطب خود پذیرای بیماران زیادی بود که اکثرا بصورت رایگان درمان می شدند و در ادامه از کم و کیف درمانشان پیگیر می شد .

دکتر" سید نورالدین مستشاری " در شب جمعه به دیدار باقی شتافت و آسمانی شد .در ماه صفر ، ماهی که به آن و آقا و سید و سالار شهیدان ارادتی خاص داشت .

جمعه 11 آبانماه پس از انجام مقدمات تدفین در باغ رضوان رشت به امامزاده هاشم در جاده تهران منتقل شد و در میان دستان مردم قدرشناس گیلان ، خانواده و همکارانش در انتقال خون به خاک سپرده شد . از نکات جالب توجه ، باران رحمت الهی  بود که با شدت می بارید و در زمان تدفین شدت باران کاهش یافت و نورخورشید چشم و ذهن حاضران را نوازش می داد .

دکتر احمد مرادی  مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به اینکه درگذشت ایشان فقدان بزرگی خواهد بود ، افزود : رفتار و کردار انسانی و سازمانی ایشان و تلاش برای پویایی این سازمان الگویی برای ادامه راه همه ما خواهد بود.

مراسم یادبود دکتر سید نورالدین مستشاری

مراسم سومین روز درگذشت " سید نورالدین مستشاری " یکشنبه 13 آبان از ساعت 14:30 الی 16 واقع در خیابان مطهری مسجد بادی الله برگزار می شود .

مراسم هفتمین روز درگذشت " سید نورالدین مستشاری " چهارشنبه 16 آبان از ساعت 15 الی 17 بر سر مزارش واقع در امامزاده هاشم برگزار می گردد .

 

 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna