سه شنبه 29 اسفند 1402
 
عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکزنوآوری و فناوری انرژی منطقه آزاد انزلی آغاز شد
 
 
 
باحضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور
 
عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکزنوآوری و فناوری انرژی منطقه آزاد انزلی آغاز شد
 
 
 
سرویس اقتصادی ، گردشگری موج برنا - تحولات در منطقه آزاد انزلی با روندی بسیار خوب و منطقی صورت می گیرد که تمام کمیتهای و فاکنورهای رشد یک شهر را در بردارد ، گویی که در این اینجا شعار این است که (( شاید وقتی دیگر )) ممنوع است . 
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دکتر رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و مسئولین استانی و کشوری عملیات احداث مرکز نوآوری و فناوری انرژی منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

بنا بر این گزارش این مرکز در راستای اجرای تفاهم نامه مهر ماه سال جاری این سازمان با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور با هدف ایجاد مکانی جهت استقرار و حمایت از شرکتهای دانش ‌بنیان، استارتاپ‌ ها و شتاب دهنده‌های حوزه انرژی کشور احداث میشود.

لازم به ذکر است با راه اندازی مرکز فناوری توسعه انرژی منطقه آزاد انزلی ضمن حمایت از فعالیت انجمن ها و تشکل های مردم نهاد برای ترویج و فرهنگ سازی در حوزه انرژی های تجدید پذیر، شاهد برپایی نمایشگاه های تخصصی در حوزه انرژی و زیست محیطی و برگزاری همایش های تخصصی حوزه انرژی و محیط زیست در این منطقه خواهیم بود و در عین حال زمینه تقویت کریدور چین، قزاقستان، ایران جهت انتقال کالاهای انرژی محور فرآهم می شود.

گفتنی است ساختمان مزبور در ظرف یکسال از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی احداث و به بهره برداری خواهد رسید تا با استقرار شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در این منطقه، از ظرفیت های و زیرساخت های منطقه آزاد انزلی جهت ایجاد کریدور انرژی و تبدیل این منطقه به پایلوت طرح های ملی کشور در حوزه های مرتبط با انرژی، با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور گام های بلندی برداشته شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna