سه شنبه 29 اسفند 1402

Image result for ‫روز مربی‬‎

 

 

هشتم آبان مصادف با بیست وهشت اکتبر،روز مربی مبارک

 

به مربیانی باید اندیشید که غیر از عشق ، مشق زندگی است

مربیانی که هزینه زندگی را با همین عشق تامین می کنند

مربیانی که در روزهای پیری نه بیمه دارند و نه حامی دارند

 

 

 

 

 

سرویس فرهنگی،ورزشی موج برنا - هشتم آبان مصادف با بیست و هشت اکتبر، روز مربی نامگذاری شده است ، هرچند گفته شده است این روز از سوی فیفا نامگذاری شده است ، اما به تقدیر می شود بهانه ای بود تا به بهانه ای به تمامی مربیان چه در مقوله ورزش ، فرهنگ و هر لباسی که عنوان مربی دارند بگویم ، روز مربی مبارک .

روز مربی و  روزهایی از این دست چه می کنیم :

در بسیاری از مشاغل گفته می شود که شغل نیست و عشق است ، آری عشق اولین گام برای یک انتخاب و شغل است ، اما این کافی نیست و با این استدلال بگویم عشق و این نگاه راه را به بیراهه ببریم .

Image result for ‫روز مربی‬‎

در اطراف ما در شهر و استان و کشور ما بسیاری از مربیان هستندکه این فقط برایشان عشق نیست و شغل و مایه ارتزاق است ، بیمه های درمانی ، حق و حقوق این افراد بسیار مهم است کسانی که در کارشان بیشتر از دیگر مربیان دو شغله خود تلاش می کنند و این یعنی عشق است .

به هر تقدیر اگر حمایت و پوششی در صندوقی خاص برای این افراد باشد در  وقت بیماری و التهاب منتظر و چشم به راه نخواهند بود ، امروز هم دیر است ، اما باید اندیشید و به فکر بود . 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna