سه شنبه 29 اسفند 1402

نشست انجمن حمایت از اهداکنندگان با مدیرکل انتقال خون گیلان

 

دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان :

این نشست و جلسه از با ارزش ترین جلسات است چون برای اهداکنندگان

تلاش می کنید/خرسندم که بگویم که خودم اهداکننده خون هستم .

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - انجمن حمایت از اهداکنندگان خون استان گیلان به عنوان تنها انجمن حمایتی اهداکنندگان خون استان گیلان فعالیت می نماید و نشستهایی به صورت ماهیانه با مدیرکل انتقال خون استان گیلان برگزار می شود .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و ترویج فرهنگ اهدای خون آگاهانه از محرم تا صفر ، انجمن حمایت از اهداکنندگان خون استان گیلان در نشست صمیمی با دکتر مرادی ، مدیر کل انتقال خون استان گیلان دیدار و ‌گفت و گو کردند و ضمن تشریح عملکرد در خصوص برنامه های آتی به گفتگو پرداختند.

دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان به اهمیت اهدا خون و انجمن اهدا کنندگان خون اشاره کرد و افزود : این نشست و جلسه از با ارزش ترین جلسات است چون برای اهداکنندگان تلاش می کنید و خرسندم که بگویم که خودم اهداکننده خون هستم .

وی در ادامه به تعامل هر چه بیشتر انجمن با انتقال خون اشاره کرد و افزود : هدف مشترک ما موجب می شود تا همچنان همکاری نزدیکی داشته باشیم .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna