سه شنبه 29 اسفند 1402

 

پویش #سفیر_آسمانی با یاد ز نده یاد حاج حمید یحیایی

 

 

گروه " گیل یاران پلاکت " با مشارکت خانواده " حاج حمید یحیایی " و با یاد

آن مرحوم و تحقق وصیت ایشان پویش # سفیر_آسمانی را برگزار می کند .

 

 

 

 

 

 

 

 

سرویس سلامت و هنر موج برنا –  شاید هم برای شما اتفاق بیفتد ، دلتنگ شوید و فریاد بزنید ، بیمار شوید و دعا کنید ، حاجت داشته باشید و نذر کنید ، وصیت داشته باشید و بخواهید ادا کنید ، وصیت کردن عمر را زیاد می کند و اجرایی کردن وصیت شهامت می خواهد و دل دریایی ، اما دل دریایی به ساحل می رسد .

خون ، مایع حیات است مثل آب که حیات بخش است ، قطره قطره خون که مصنوعی هم ندارد ،  حیات می بخشد و زندگی بخش است ، یکی از مشتقات خون پلاکت است ؛ مایع زرد رنگی که در همان کیسه های خون جمع آوری می شود .

گروه گیل یاران پلاکت یکی از اعضای خود را از دست داد ، " حاج حمید یحیایی "  عزیزی که 10 سال علی رقم مقاومت در برابر سرطان ، دعوت حق را لبیک گفت .

گروه " گیل یاران پلاکت " با مشارکت خانواده " حاج حمید یحیایی " و با یاد آن مرحوم و تحقق وصیت ایشان پویش # سفیر_ آسمانی را برگزار می کند .

پویش #سفیر_آسمانی با هدف فراخوان بزرگ و دعوت به ترویج فرهنگ و اهدای پلاکت برای نجات بیماران سرطانی و بیماران خاص است ، تمام گروهها و طیفهای اجتماعی در آستانه اربعین حسینی و شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و علی بن موسی الرضا (ع)  با شرکت در این پویش ، از مردم برای حضور در پایگاههای انتقال خون و اهدا پلاکت خون دعوت کنند .

 

  طریقه عضویت در #سفیر_آسمانی

همراهان عزیزجهت عضویت عکس مقابل را از گروه( گیل یاران اهدای پلاکت خون )  به

آدرس                            مراجعه نموده عکس و متن را کپی کرده و با مشخصات

خود تنظیم نموده و در #سفیر_آسمانی عضو شوید و جهت شمارش در عضویت عدد

عضویت ( نفر چندم ) را ذکر نمائید .این هشتگ در اینستاگرام هم فعال می باشد.

 

 

 

 

 

 

#پویش سفیر_آسمانی

نوید یحیایی خواننده گیلانی ، ایرانی است که با ترانه " دلم گرفته" به دنیای موسیقی معرفی شد و با کارگیلکی " پدرم "در گیلان و ایران شناخته شد ، فرزند زنده یاد "حاج حمید یحیایی " است و هدف از پویش را اجرای وصیت پدر می داند تا با تمام ظرفیت به مقوله اهدا پلاکت یاری رسانند .

پویش #سفیر_آسمانی با یاد ز نده یاد حاج حمید یحیایی  

نوید یحیایی فرزند زنده یاد حاج حمید یحیایی است ، او در خصوص پدر می گوید :  متولد 6 مهر  1335 صومعه سرا که بیش از 4 دهه ساکن رشت است . وی  جانباز جنگ تحمیلی و مدیر فروش ایران پوپلین  بوده است .

خواننده گیلانی با بیان اینکه حادثه و بیماری خبر نمی کند ، افزود : پدرم خوب و شاداب بود و بیماری خاصی نداشت و یک حادثه تصادف سال 87 در لوشان و حضور در بیمارستان متوجه بیماری سرطان شدیم .

نوید یحیایی به نقل قول دکتر معالج  اشاره می کند و می گوید  : تصادف موجب شد بیماری سرباز کند و شاید اگر این تصادف نبود ، تا پایان عمر نمایان نمی شد .

وی در ادامه افزود : از سال 87 و پس از درمان اولیه تصادف ،در بیمارستان گیل شیمی درمانی آغاز شد و طبق نظریه تیم پزشکی پدر یک سال بیشتر نمی تواند در کنار ما باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواننده گیلانی افزود : سال 1390 بود که مراحل درمانی به پیوند استخوان رسید و باز هم گفتند 3 سال بیشتر نمی توانیم از وجود ایشان بهره مند باشیم ، اما پدر همچنان مقاومت کرد و تلاش او برای بودن در کنار ما ، حمایتهای مادر همه ما را خرسند می کرد و ما هم دوست داشتیم در این تلاش کنار او باشیم .

وی در پایان گفت : پدر تمام قوانین علم پزشکی را برهم زد و علی رقم تمام گفته ها 10سال در کنار ما بود و به ما انگیزه داد تا برای زندگی و زنده ماندن تلاش کنیم .

 اعلام کد 99 ما را در شوک فرو برد و همچنان در کابوس هستم .

نوید یحیایی در خصوص مراحل درمانی گفت : پدر در بیمارستان رازی هم بستری بود و با همه علائم حیاتش آشنا بودیم ، دیگر به مرحله ای رسیده بودیم که حتی با علائم و فاکتورهای پزشکی هم آشنا شدیم و بعضی موارد ما زودتر متوجه نیاز پلاکت یا مراقبتهای خاص می شدیم ، نگاه های پدر ، توجه و دلگرمی مادر ما را امیدوار کرد تا همراه پدر با این بیماری مبارزه کنیم ، حتی تا روز آخر و ثانیه های آخر امیدوار بودیم تا اینکه کد 99 اعلام شد و از همان زمان در شوک هستیم .

پویش #سفیر_آسمانی هم با هدف اجرای وصیت پدر انجام می شود ، تا ما برای حمایت از اهدا پلاکت برای نجات بیمارانی چون پدرم تلاش کنیم .

حرف آخر :

شبها و  روزهای بسیاری که پلاکت خون پدر پایین می آمد  و منتظر بودیم تا 5 واحد پلاکت برسد تا پدرمان دوباره بخندد ، شاد باشد و شادی او را ببینیم ، پدری که اسطوره مقاومت بود ، پدری که در ابتدای راه با خواننده شدن من مخالف بود ، اما در زمان درمان و حمایتهای مردمی و تقاضای دعای خیر مردم توسط بنده در سیمای گیلان همراهی و حمایت او را داشتم .

در این پویش سعی داریم هم صدا شویم با تمام همراهان و پرستارانی که بیمار سرطانی دارند و درک می کنند پلاکت برای حیات آنها مثل آب و غذاست و امیدوارم همراهان ما مروجین اهدا پلاکت باشند .

نوید یحیایی خواننده گیلانی ، ایرانی

نوید یحیایی خواننده گیلانی است که در کنار برادرشان نعیم که آهنگساز هستند کار حرفه ای خود را با " دلم گرفته " در سال 1388 آغاز کرده و این روزها با کار"  پدرم " مورد توجه علاقمندان است .   

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna