جمعه 7 اردیبهشت 1403

Image result for ‫مهدی یونس پور‬‎

برای اولین بار هیئت بسکتبال رشت یک نماینده در پایه لیگ کشور خواهد داشت

مهندس مهدی پونس پور ریاست هیئت بسکتبال رشت :

برای حضور مقتدرانه تصمیم گرفته شده از رده جوانان در لیگ کشور

حاضر شویم تا در سالهای بعد حضوری شایسته داشته باشیم .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا –  چند سالی است که هیئت بسکتبال استان گیلان تصمیم به تشکیل هیئت رشت گرفته است ، در سالیان قبل تمام امور توسط هیئت استان انجام می شد که به لحاظ گستردگی مناطق و تعداد باشگاهها رشت می توانست با ساماندهی مستقل بیش از پیش در جهت کمک به ارتقا سطح بسکتبال کمک نماید .

هیئت بسکتبال رشت برای اولین بار با یک تیم در رده پایان در مسابقات قهرمانی کشور حاضر می شود .

هیئت بسکتبال رشت اعلام کرد برای نخستین بار قصد دارد یک تیم در رده پایه را راهی مسابقات قهرمانی کشور کند .

بهنام شاد دبیر هیئت بسکتبال شهرستان رشت با اعلام این خبر افزود : هیئت بسکتبال شهرستان رشت هم مانند تمامی هیئتهای تابعه در راستای ارتقای سطح بسکتبال استان می کوشد و طی بررسی های انجام شده و نشستهایی که چه با کمیته فنی و مربیان داشته ایم و نشستهایی که بنده با مهندس یونس پور ریاست هیئت و مرتضی پرتو قائم مقام شرکت داشته ایم قرار شد تیم جوانان با هدایت و حمایت مالی هیئت رشت در لیگ جوانان کشور حاضر شود .

مهندس مهدی پونس پور ریاست هیئت بسکتبال رشت : برای حضور مقتدرانه تصمیم گرفته شده از رده جوانان در لیگ کشور حاضر شویم تا در سالهای بعد حضوری شایسته داشته باشیم .

مهندس یونس پور با بیان اینکه حمایت و هدایت از رده پایه می تواند هماهنگی تیمی را بالا ببرد افزود : برای حضور در لیگ جوانان به دنبال کسب تجربه برای سالهای بعد هستیم تا انشاالله حضوری شایسته تر در لیگ بزرگسالان داشته باشیم و از این رو برای انتخاب بازیکن و مربی مسئله انتخابی را لحاظ کرد ایم و با نظر کمیته فنی ابتدا مربی و کادر فنی انتخاب می شود و سپس به تست و انتخاب بازیکنان می پردازیم .

ریاست هیئت بسکتبال رشت در ادامه افزود : بسکتبال رشت ظرفیتها و استعدادهای زیادی دارد و امیدواریم با کمک همه دوستان اتفاق خوبی رقم بخورد .

وی در ادامه گفت : در حال حاضر کمیته های مختلفف هیئت در حال فعالیت هستند و در حوزه بانوان هم پرتلاش و البته هماهنگ در استعداد یابی و پرورش بازیکن و مربی تلاش می کنند و به زودی مجری یک دوره کلنیک داوری درجه 3 بانوان خواهند بود .

مرتضی پرتو قائم مقام هیدئت بسکتبال رشت هم با اشاره به جذب حامی مالی گفت : برای حضور در لیگ جوانان نشستهای متعدد با حضور ریاست هیئت ، دبیر هیئت شهرستان رشت برای چگونگی تامین هزینه ها داشته ایم ، مهمترین بخش ورودی مسابقات است که باید تا 25 مهرماه واریز شود که انشاالله شرایط مهیا خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد : حضور در لیگ کشور آرزوی هر هیئتی است و به نوعی ویترین و شاخصه عملکرد است اما تلاش براین است آبرومندانه و با برنامه حاضر شویم .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna