جمعه 31 فروردین 1403

عزم فرماندار لاهیجان برای پویایی بسکتبال لاهیجان

 

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان :

 از اختصاص 5 زمین در نقاط مختلف لاهیجان به بسکتبال خیابانی خبر داد .

 

 

 

سرویس ورزشی  موج برنا -  بسکتبال در شرق گیلان پیشینه قابل قبولی دارد ، بازیکنانی که هرچند امروز در پیشکسوتان توپ می زنند ، اما همچنان در هوش بازی و تکنیک حرف برای گفتن دارند . شرق گیلان از کوچصفهان تا آستانه ، لاهیجان ، لنگرود و رودسر در تمام فعالیتهای بسکتبال استان  نقشی روشن و واضح دارد ، تلاش خانواده بسکتبال لاهیجان بی شک نه در توسعه قهرمانی با اعزام بازیکن و مربی ، بلکه در روح و روحیه ایثار ، جوانمردی و هم نوعدوستی دستی برآتش دارد ، برگزاری مسابقات دوستانه و البته خیریه با ندای رسای همت عالی به نفع بیماران خاص و کودکان و خانواده های بی سرپرست گامی بزرگ در متن جامعه است .

عزم فرماندار لاهیجان برای پویایی بسکتبال لاهیجان

دکتر رفیعی از اختصاص 5 زمین در نقاط مختلف لاهیجان به بسکتبال خیابانی خبر داد .

ظهر امروز دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان ، دکتر امیر ادیب مرادی و ریاست اداره ورزش و جوانان لاهیجان و اعضا هیئت رئیسه بسکتبال لاهیجان میهمان فرماندار لاهیجان بودند .

در این دیدار ابتدا  شرحی از عملکرد هیئت بسکتبال استان و لاهیجان بیان شد ، در این دیدار دیدار دکتر رفیعی طی سخنانی از عزم هیئت بسکتبال استان برای همگانی شدن این رشته بیان کرد و افزود :

در بسیاری از شهرهای استان که فاقد امکان بسکتبال خیابانی بودند ، فعالیتشان  آغاز شده و در بسیاری از شهرهای دیگر هم در حال توسعه و افزایش این امکان برای همگانی شدن این رشته فراهم شده است .

دکتر رفیعی افزود : در نظر داریم ضمن در دسترس بودن امکان بازی بسکتبال ، جذابیتهای این رشته را برای انتخاب این رشته و کشف استعدادهای نو برای خانواده ها آسانتر سازیم .

ریاست هیئت بسکتبال  استان گیلان در پایان ضمن تقدیر از حمایتهای اداره ورزش و جوانان لاهیجان ، هیئت بسکتبال لاهیجان و فرمانداری گفت : روز خوب و پرفروغی برای بسکتبال گیلان و لاهیجان رقم خورد .  

 

عزم فرماندار لاهیجان برای پویایی بسکتبال لاهیجان

  امیر جانبازی ، سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان هم با تمجید از فعالیتهای بسکتبال در این شهرستان و استان گیلان ، افزود : برای توسعه این رشته با بسیج همه ظرفیتها در آموزش و پرورش و کمک به استعدادیابی سعی خواهیم کرد به بسکتبال و توسعه آن در لاهیجان کمک نمایم .

امیر جانبازی با اعلام اینکه 4 زمین در 4 گوشه شهر در اختیار بسکتبال قرار خواهد گرفت ، افزود : در چهار گوشه شهر برای استفاده بسکتبال خیابانی زمین در اختیار این رشته قرار خواهیم داد و پنجمین مورد هم در محوطه استخر که برای همه علاقمندان قابل دسترسی باشد در اختیار قرار خواهیم داد .

  


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna