سه شنبه 29 اسفند 1402

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/336066/IMG_0382%20(Custom).JPGبرگزاری بیش از دویست و شصت برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان

در هفته تربیت بدنی و ورزش

درنشست خبری هفته تربیت  بدنی مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت :

برگزاری بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش

 

 

سرویس ورزشی  موج برنا -  هفته تربیت بدنی نزدیک است و اداره ورزش و جوانان استان گیلان به همین مناسبت و خصوصا " تور تک ستاره والیبال ساحلی " نشستی برگزار کرد تا ضمن بیان عملکرد این اداره برنامه های تربیت بدنی را بیان کند .

اما توجه به این نکته لازم به نظر می رسد همت و تلاش اداره ورزش و جوانان استانی مثل گیلان را باید ستود ، گیلانی در صدر استانهایی است که بالاترین آمار فعالیت هیئتهای ورزشی را دارد ، 48 هیئت ورزشی در استان گیلان فعالیت دارد و پتانسیل و ظرفیتهای ورزشی در این استان موجب شده تا در تمام این رشته ها مدعی داشته باشد و این مسئولیت اداره ورزش و جوانان را بیشتر از گذشته می سازد ، هفته تربیت بدنی بهانه خوبی است تا خداقوتی به این همت و تلاش گفته شود ، خداقوت و دست مریزاد .

بخش دوم نشست خبری هفته تربیت بدنی به ورزش اختصاص یافت :

نشست خبری هفته تربیت بدنی با حضور مریم بخشی مدیر کل ، هاشم اسماعیلی معاون جوانان و دکتر صادقی معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد .

ابتدا دکتر صادقی به تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و افزود : برای برگزاری هرچه بهتر و متفاوت هفته تربیت بدنی اتاق فکری تشکیل شد و جلسات متعدد برنامه های متفاوتی برای امسال تدوین و اجرا خواهد شد .

دکتر صادقی به 265 برنامه طراحی و تدوین شده اشاره کرد و گفت : 265 برنامه در هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد که بعضی از این برنامه های برای نخستین بار در گیلان و ایران اجرا خواهد شد که مهمترین آن نمایشگاه دستاورد ورزشی است که هیئتهای ورزشی به تفکیک در آن غرفه خواهند داشت .

Image result for ‫نشست خبری اداره ورزش و جوانان گیلان‬‎Image result for ‫نشست خبری اداره ورزش و جوانان گیلان‬‎

معاونت ورزشی ادراه کل ورزش و جوانان در خصوص چگونگی برگزاری نمایشگاه گفت : این نمایشگاه از نخستین روز هفته تربیت بدنی در مجموعه ورزشی یادگار امام ( ره ) برگزار خواهد شد ، تیم استعدادیابی اداره کل ورزش 3 رشته ورزشی را پیشنهاد می کنند و خانواده رشته ورزشی را در غرفه مستقر از نزدیک مطالعه می کنند و پس از علاقمندی با ثبت در نمایشگاه یک ماه ابتدا رایگان خواهد بود و بیمه ورزشی  مستقر در این نمایشگاه با تخیف بیمه ورزشی را انجام خواهد داد .

وی در ادامه مراجعه کنندگان در این نمایشگاه باید در زمان حضور در غرفه هر هیئت حداقلهای آ موزش مربوط به همان رشته را فر بگیرند تا راحتر تصمیم بیگرند .

دکتر صادقی به توسعه ورزش در استان گیلان اشاره کرد و افزود : ورزش قهرمانی در استان گیلان موقعیت مناسبی دارد ، اما باید از ظرفیتها و استعدادها بیشتر استفاده کرد ، از همین رو در نظر داریم با مشاورات و تبادل نظر با کشورهای حاشیه خزر انجام دهیم تا از تجربیات آنها که گرایش به سوی اروپا دارند را در نظر گرفته و استفاده نمایم .

دکتر صادقی در پاسخ به حمایت از ورزشکاران ملی تیمهای مختلف و مشخصا اصغر کاردوست گفت :

برای پاسخ به این سوال به " سید جلال حسینی " اشاره می کنم، در این جمع کسی نیست که با بنده هم عقیده نباشد که ایشان بهترین و آماده ترین مدافع و بازیکن در ایران است ، اما نظر سرمربی چیز دیگری است و  بی شک حضور ملی پوشان گیلانی باعث افتخار اداره ورزش و جوانان استان گیلان است و همیشه و در همه حال نه فقط اصغر کاردوست در بسکتبال ، بلکه در رشته های رزمی ، قایقرانی ، وزنه برداری در سطوح مختلف دفاع می شود ، اما گاها نظرات شخصی مربیان و کمیته های فنی تاثیر گذار است و باید احترام گذاشت .

دکتر صادقی با بیان اینکه  48 هیئت فعال ورزش داریم در پاسخ به سوال برترین هیئتهای ورزشی گفت :

برترینهای هیئتهای ورزشی در پایان سال اعلام خواهند شد ، اما در کل هیئتهای فوتبال ، شطرنج ، دوچرخه سواری ، وزنه برداری ، بسکتبال ، والیبال و ... هیئتهای پر فعالیت هستند و برای حمایت از هیئتهای ورزشی در نظر داریم با اولویتهای کسب فعالیت بودجه دریافت کنند .

مریم بخشی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان هم در ادامه به رسانه ها خیر مقدم گفت و افزود : امیدوارم در اطلاع رسانی برنا مه های هفته تربیت بدنی و تور والیبال ساحلی ما را یاری فرمایید ، برنامه هایی توسط هاشم اسماعیلی در جوانان و آقای صادقی در معاونت ورزشی بیان شد .

مریم بخشی در خصوص  وضعیت باشگاه سپیدرود هم گفت : باشگاه سپیدرود در حال حاضر وارد فضای آرامشی شده است که مطلوب هواداران است و تنها مشکل در حال حاضر بازیهای سنگین و سخت پیش روی سپیدرود است ، کمتر هواداری است که بازی خوب و شایسته سپیدرود مقابل پرسپولیس را نپسندیده باشد ، اما امیدوارم که با پیروزی به دست آمده در جام حذفی روحیه تیمی بالا برود و نتایج بهتری را از تنها نماینده گیلان در لیگ برتر داشته باشیم .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص مالکیت سپیدرود هم گفت : آقای علی کریمی را به عنوان مالک بشناسید که با تلاش و پشتکار ایشان و همکارانشان بخش عمده ای از بدهی های این باشگاه پرداخت شده است .

Related imageImage result for ‫نشست خبری اداره ورزش و جوانان گیلان‬‎
 

وی در خصوص مجموعه ورزشهای لازم به بازسازی هم گفت :

ورزشگاههای عضدی و سردارجنگل رشت ، تختی  بندرانزلی و لاهیجان باید مرمت شوند ، از نور ورزشگاه تا جایگاه و بسیاری موارد دیگر که در دست اقدام است و باید با اولویت بندی این مهم را در نظر گرفت .

خانم مریم بخشی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در حوزه روابط عمومی های هیئت های ورزشی گفت : این حقیقت را باید پذیرفت که عملکرد هیئتهای ورزشی تنها با انعکاس روابط عمومی های هیئتهای  ورزشی میسر می شود و باید دقت نظری ویژه روی این انتخاب صورت بگیرد و مقرر شد روابط عمومی های هیئتهای ورزشی با تایید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان انتصاب شوند .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna