چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
 
Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎
 
مدیرکل انتقال خون گیلان
موفقیتهای اصغر کاردوست را در عرصه بین المللی تبریک گفت
 
دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان :
قهرمانی اصغر کاردوست در رقابتهای دانشگاههای آسیا ،
اقیانوسیه و باشگاههای آسیا را تبریک گفت
 

 

 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - اصغر کاردوست ملی پوش شایسته گیلانی که پس از قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با تیم شهرداری تبریز با هدایت مهران حاتمی ، امسال هم به پتروشیمی بندرامام پیوست و در طی کمتر از دو هفته در دو رویداد بین المللی به عنوان قهرمانی دست یافت .
 
Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎
 
اصغر کاردوست نه فقط یک قهرمان بلکه پهلوان هم هست و ضمن کمک و توجه به هم تیمی ها ، حواسش به تیم رغیب و رعایت اصول پهلوانی هم هست . اما اصغر کاردوست یک ویژگی منحصر به فرد هم دارد و آنهم  " اهدا کننده مستمر خون و سفیر انتقال خون گیلان " است .
 
پیام دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان
 
روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ پیام تبریک مدیرکل انتقال خون استان گیلان در پی کسب مقام قهرمانی اصغرکاردوست بازیکن ملی بسکتبال ، اهداکننده مستمر و سفیر اداره کل انتقال خون گیلان بهمراه تیم دانشگاه تهران در رقابتهای بین المللی بسکتبال آسیا و اقیانوسیه و قهرمانی باشگاههای آسیا همراه پتروشیمی بندرامام
 
اهداکننده محترم مستمر خون گیلان ، پهلوان و قهرمان ملی بسکتبال ایران
 
جناب آقای اصغر کاردوست
 
بدینوسیله حضور مقتدرانه  و ارزشمند حضرتعالی بعنوان ملی پوش بسکتبال کشور ، اهداکننده مستمر خون و سفیر انتقال خون استان گیلان  و موفقیت در دو رویداد بین المللی ، ابتدا در کنار ۱۲ بازیکن شایسته تیم دانشگاه تهران ، کادر فنی ، مدیریت تیم که با کسب قهرمانی در رقابتهای بین المللی دانشگاههای آسیا و اقیانوسیه و همچنین کسب عنوان قهرمانی باشگاههای آسیا بدون بازیکن خارجی و تنها با حضور ۸ بازیکن ، موجب غرور ، افتخار و تحسین جامعه ورزش ، مردم ورزش دوست و انتقال خون گیلان گردید را تبریک عرض می نمائیم.
 
 
Image result for ‫اصغر کاردوست دانشگاه تهران‬‎Image result for ‫اصغر کاردوست و اهدا خون‬‎
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna