پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - در این دوره از رقابت ها  150 نفر در قالب 8 تیم گیلان ، تهران ، قزوین ، اردبیل، خراسان رضوی ، گلستان ، البرز و مازندران در روز پنجشنبه به مدت دو روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت  باهم به رقابت پرداختند.
تیمها و نفرات شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در لیگ های مسیریاب آزاد ، جنگجو دانش آموزی و فوتبالیست دانش آموزی با هم به رقابت پرداختند .
 در نتیجه این مسابقات ، در لیگ فوتبالیست دانش آموزی ، محمدرضا سلطانی از تیم معرفت رضوانشهر گیلان عنوان قهرمانی را کسب کرد ، آریان معید از تیم سبزاندیشان دوم شد و علیرضا خلیقی از تیم نیورئال  مکان سوم را از آن خود کرد..
 در پایان رقابت های لیگ جنگجوی دانش آموزی و در قسمت A ، اشکان پورقاسمی از پژوهش سرای پرفسور رضا به مقام اول رسید ، محمد صیادمحمدی از تیم سبزاندیشان در مکان دوم قرار گرفت و سهیل خادمی از رستم آباد عنوان سو م را بدست آورد .
در لیگ جنگجوی دانش آموزی رده B نیز ، محمدرضا سلطانی از تیم معرفت رضوانشهر مقام قهرمانی را کسب کرد، امیرحسین باقرنژاد از تریمیناتور عنوان دوم شد . امیرحسین زرتاکار از تیم پژوهش سرای پرفسور رضا(4) و رضا نظری از تیم پژوهش سرای پرفسور رضا(یک) به طور مشترک سوم شدند .
در پایان رقابت های لیگ مسیریاب آزاد نیز، حجت مریشی از تیم پژوهشگران پرفسور رضا به مقام قهرمانی رسید ، حسن رفیعی از دانشکده امام خمینی علی آباد کتول دوم شد ، مهدی حسن پور و ساناز سادات از تیم آریا صنعت درسکوی  سوم قرار گرفت.
اولین دوره رقابت های رباتیک قهرمانی کشور ، از روز پنجشنبه در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت آغاز شده بود

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna