سه شنبه 29 اسفند 1402

 

 

                        اهداي خون

جانشين فرمانده سپاه و امدادگران هلال احمر تالش به مناسبت هفته دفاع مقدس

 

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - همه روزه تعداد زیادی از اهداکنندگان خون به پایگاههای انتقال خون در سراسر استان گیلان و کشور مراجعه می کنند ، اهداکنندگانی که با هر نیت و نذر بی ادعا و سرشار از شوق ایثار به این امر خداپسندانه اقدام می کنند . نکته مهم شوق همدلی است ، انسانهایی که حتی اجازه یک عکس گرفتن ساده را هم نمی دهند .

در این موضوع هم مثل تمامی کارهای خیر تشان دادن نشانی از موهبت خداست و این نمونه ایثار می تواند چراغ راه باشد . در این میان نمایش حضور شخصیتهای مذهبی ، هنری ، فرهنگی و ورزشی که محبوبیت ملی و استانی دارند می تواند مشوق حضور باشد . اما کلام آخر این است :

                                                          (( مرا هزار امید است و هر هزار تویی . ))

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان اعلام کرد : جانشين فرمانده و پرسنل سپاه و امدادگران هلال احمر تالش همزمان با هم بمناسبت هفته دفاع مقدس به پایگاه انتقال خون تالش مراجعه و خون خود را به یاد شهدای دفاع مقدس و برای نجات جان بیمار نیازمند اهدا کردند .

 

 

 اهداخون ، اهدا زندگی است و اهدا خون آگاهانه ، نذر سلامت است و کمک به بیماران نیازمند ، با اهدا خون سلامت خود را هم تضمین می کنیم .

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna