سه شنبه 29 اسفند 1402

 

 
 
دفاع مقدس حماسه‌های بی‌شمار و کم‌سابقه‌ای داشت که 
تمام اقشار مردم به منصه ظهور گذاشتند،ارزش‌های ملت
انقلابی ما را در جهان به عنوان یک نماد به اثبات رساند.
 
 
 
 
 
 
 
سرویس اجتماعی موج برنا - آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقییه در ذستان گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیام مشترکی صادر کردند .
 
دفاع مقدس با توجه به حماسه‌های بی‌شمار و کم‌سابقه‌ای که توسط تمام اقشار مردم به منصه ظهور گذاشت، ارزش‌های ملت انقلابی ما را در جهان به عنوان یک نماد به اثبات رساند.
31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، روز حماسه و ایثار، خودباوری، از خودگذشتگی، شهامت و شجاعت، روزی که باورهای دینی ما در لوای بصیرت الهی عرصه را بر دشمن این مرزوبوم تنگ کرد و سربازان سرافراز ایران اسلامی را مفتخر و سربلند از وظیفه شرعی خود که حفاظت از مملکت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیرون آورد.
بی‌تردید پیوند آگاهی و درک بالای ملت ایران با حبل‌المتین ولایت در مقطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی این حماسه جاویدان عزتمندی را رقم زد. 
به طور یقین، تأسی مردم ایران از مولا و سالارشان حضرت اباعبدالحسین (ع) در تحقق شعار هیهات من الذّله موجب شد تا توطئه گران شرق و غرب به زانو در آیند.
با چنین کارنامه درخشان استقامت و پایمردی، هرگز مجاهدت‌های مردم دلاور گیلان در سال‌های عشق و عطش برای شهادت و ایثارگری فراموش نخواهد شد که در آزمون بزرگ الهی پشتیبانی از جبهه های جنگ، دفاع از میهن اسلامی و ولایت پذیری سربلند شدند. 
اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و مردم گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهداء و پیروی از آرمان های آن عزیزان را از خداوند منان مسئلت داریم.
 
 
                 رسول فلاحتی                                                             مصطفی سالاری
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                                              استاندار گیلان 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna