سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 

دکتر احمد مراذی هفته دفاع مقدس را به دلاور مردان نیروهای مصلح تبریک گفت

دکتر احمد مدیرکل انتقال خون استان گیلان :

سنگرنشینان دیروز یاوران و همراهان امروز انتقال خون هستند/

هفته دفاع مقدس گرامی باد

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - هشت سال دفاع ایرانیان سندی از ایثار و جوانمردی مردان وزنانی بود که ملت و نظام به پشتوانه یکدیگر مقابل سیل کشورهای حامی عراق ایستادگی کردند تا ایران و ایرانی سلامت و جاودان و سربلند باشند و اکنون سنگرنشینان دفاع از مرز و بوم در سنگر سلامت در خط مقدم هستند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان -  دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان با بیان اینکه فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است گفت : این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

وی افزود : دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

دکتر احمد مرادی این راه و سنگر را ادامه داربیان کرد و خاطرنشان شد : این راه و سنگر با مدافعین حرم ، سربازان گمنان امام زمان در دفاع از مرزهای کشور ، با سنگرنشینان دیروز که  یاوران و همراهان امروز انتقال خون هستند ادامه خواهد داشت و  شاهد ایثار و همدلی این عزیزان در اهدای خون خود و نجات جان بیماران می باشیم.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان در پایان هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود : یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته  و  این هفته را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلیر مردان عرصه ایثار و مقاومت خصوصا خانواده بزرگ انتقال خون و اهداکنندگان عزیز تبریک عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی عزت و سربلندی برای میهن اسلامی از خداوند متعال می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

 


 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna