سه شنبه 29 اسفند 1402

 

 

اهداکنندگان مستمرخون درگیلان به طوررایگان واکسن هپاتیت ب تزریق نمایند

 

دکترایزدی پور رئیس واحد برنامه ریزی،جذب و حفظ اهداکنندگان انتقال خون گیلان :

 جهت حفظ سلامت اهداکنندگان و همچنین تشویق و حمایت از اهدا کنندگان مستمر

خون در گیلان طرح واکسناسیون هپاتیت ب برای متولدین 1/1/1368 به پایین

به طور رایگان انجام می شود .

 

سرویس سلامت موج برنا - دکتر ایزدی پور رئیس واحد برنامه ریزی ، جذب و حفظ اهداکنندگان انتقال خون گیلان گفت: به جهت حفظ سلامت اهداکنندگان و همچنین تشویق و حمایت از اهدا کنندگان مستمر خون در گیلان طرح واکسناسیون هپاتیت ب برای متولدین 1/1/1368 به پایین به طور رایگان انجام می شود .

دکترایزدی پور افزود : نیاز به خون بیش از آن چیزی که فکر کنیم وجود دارد و گیلان در اهدا خون و البته مصرف خون سر آمد است . از این رو اداره کل انتقال خون کشور و به دنبال آن انتقال خون استان گیلان در صدد است تدابیری برای رشد و افزایش اهدا کنندگان خون در گیلان می باشد.

به جهت حفظ سلامت اهداکنندگان و همچنین تشویق و حمایت از اهدا کنندگان مستمر خون در گیلان طرح واکسناسیون هپاتیت ب به طور رایگان انجام می شود .

 

وی در ادامه خاطرنشان شد : اهداکنندگان مستمر خون  با در دست داشتن کارت اهداکننده مستمر خون  و یا معرفی نامه اداره کل انتقال خون استان گیلان از یکم مهر ماه تا یکم اسفند ماه سال جاری برای تزریق واکسن هپاتیت ب به طور رایگان به مراکز بهداشت اقدام کنند.

رئیس واحد برنامه ریزی ، جذب و حفظ اهداکنندگان با اشاره به آغاز این طرح در مراکز بهداشتی سراسر استان گیلان،ادامه داد : هماهنگی های لازم با مراکز بهداشتی در شهرستان های ۱۶گانه گیلان برای حضور اهداکنندگان خون مستمر جهت تزریق واکسن ((هپاتیت ب )) انجام شده است، اهداکنندگان مستمر خون با به همراه داشتن کارت اهدای مستمر خون یا معرفی نامه از انتقال خون می توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

یادآور می شود: اهداکنندگان متولد 1/1/1368 به پایین می تواند از طرح تزریق رایگان واکسن هپاتیت ب استفاده نمایند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna