سه شنبه 29 اسفند 1402
 

 

در مراسمی با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

بدرقه کاروان گیلانی اعزامی به بازیهای پاراآسیایی اندونزی

دکتر سالاری استاندار گیلان

در مراسمی کاروان گیلانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتای

اندونزی را بدرقه و برای آنان آرزوی کسب موفقیت کرد.

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - استاندار گیلان در مراسمی کاروان گیلانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی را بدرقه و برای آنان آرزوی کسب موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در نشست با اعضاء تیم اعزامی گیلان به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، به افتخارآفرینی گیلانیان در مسابقات مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو نیز با کسب افتخار مایه سربلندی بیشتر کشور و استان گیلان شوید.

وی با بیان اینکه گیلان جوانان مستعدی در بخش‌های مختلف بویژه حوزه ورزش دارد افزود: سهم ورزشکاران گیلانی در همه دوره‌های بازی‌های المپیک، آسیایی و پاراآسیایی بسیار خوب بوده و امسال نیز پرتعداد هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه باید قدردان تلاش، همت و غیرت ورزشکاران گیلانی باشیم اظهار داشت: تلاش غیرتمندانه ورزشکاران برای رسیدن به هر نتیجه‌ای از مدال‌آوری مهم‌تر است و امیدواریم در این دوره نیز با افتخار به میهن خود بازگردید.

وی با بیان اینکه در مسیر کسب مدال توسط ورزشکاران شرایط و عوامل بسیاری دخیل هستند گفت: اعزام با روحیه‌ای بالا و انگیزه فراوان ورزشکاران برای کسب افتخار اهمیت‌ بسیاری دارد و برای قدردانی از زحمات آنان هدایایی نیز درنظر گرفته می‌شود.

دکتر سالاری حضور ورزشکاران در میادین جهانی را یک نوع تبلیغ فرهنگ ایرانی-اسلامی دانست و اظهار داشت: وجود یک ایرانی در مسابقات بین‌المللی به نمایندگی از ملت ایران می‌تواند معرف خوبی برای فرهنگ ایرانی و گیلانی باشد.

وی به موضوع اشتغال قهرمانان ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه در برهه‌ای بازی‌های پاراالمپیک و پاراآسیایی معطوف به جانبازان بود که در قانون برای این عزیزان شرایط اشتغال پیش‌بینی شده بود که برای معلولان حاضر در این مسابقات نیز باید توجه جدی شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌مندی قهرمانان گیلانی در ورزش‌های معلولان مکاتباتی با مسئولان کشوری انجام می‌دهم تا گام‌ مثبتی در این مسیر برداشته شود.

وی تصریح کرد: در مسیر ایجاد اشتغال برای قهرمانان ورزشی باید شرایط ادامه فعالیت در ورزش حرفه‌ای آنان درنظر گرفته شود.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به حضور 11 نماینده از گیلان در کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به بازیهای پاراآسیایی اندونزی گفت: کاروان ایران با نام "کاروان فرهنگی ورزشی خودباوری و امید" در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت خواهد کرد.

مریم بخشی افزود: ورزشکاران پاراآسیایی ایران با شعار " با توکل و تلاش ما می توانیم" راهی جاکارتا می شوند و با رقبای خود مسابقه می‌دهند.

در ادامه این نشست دکتر جهانگیر فدایی رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان گیلان و عضو هیات سرپرستی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا نیز با قدردانی از حمایت‌های استاندار گیلان گفت: این ورزشکاران که با معلولیت ومحدودیت‌های مختلف برای کسب مدال و افتخار برای ایران و گیلان عزیز با حریفان به رقابت می‌پردازند، انتظار مشوق‌هایی در این مسیر را دارند.

تیم اعزامی گیلان به بازی های پاراآسیایی جاکارتا شامل ۸ ورزشکار در رشته های والیبال نشسته، پاورلیفتینگ، تیراندازی و بوچیا است و این تیم را ۲ مربی و یک عضو هیئت سرپرستی همراهی می کنند.

۱۴ مهر مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ خواهد بود و ۱۶ مهر‌ماه بازی‌های این دوره از مسابقات به طور رسمی آغاز و در ۲۱ مهرماه به پایان خواهد رسید.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna