سه شنبه 29 اسفند 1402

http://www.gilanpl.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b020a6c0-5f56-4c4c-b260-d3c20f83ddb2

 

جلسه کارگروه مطالعاتی زندگی به سبک شهدادر کتابخانه عمومی آستانه اشرفیه برگزارشد

 

نخستین جلسه کارگروه مطالعاتی " زندگی به سبک شهدا " در کتابخانه

عمومی اهل البیت(ع) شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

 

 

سرویس فرهنگی موج برنا - شنبه با هدف بررسی " سبک زندگی شهدا " جلسه کارگروه مطالعاتی زندگی به سبک شهدا در کتابخانه عمومی آستانه اشرفیه برگزار شد به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستانه اشرفیه، نخستین جلسه کارگروه مطالعاتی زندگی به سبک شهدا در کتابخانه عمومی اهل البیت(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، در این نشست ویژه که روز پنجشنبه (22شهریور) و با حضور قربانی، فرمانده بسیج بانوان آستانه اشرفیه، رقیه زرگری، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و جمعی از بانوان جهادی آستانه اشرفیه تشکیل شد در خصوص ترویج سبک زندگی شهدا و آثار فاخر دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستانه اشرفیه در ابتدای این نشست با اشاره به لزوم برگزاری نشست های ویژه با موضوع سبک زندگی شهدای انقلاب و جنگ تحملیلی اظهار داشت: با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن و اهتمام استکبار جهانی در از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با شهدا و ترویج سبک زندگی شهدا که همان سبک زندگی اسلامی و ایرانی است امری ضروری می باشد.
http://www.gilanpl.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=87c96033-e802-4c82-a115-9b00d5970f88http://www.gilanpl.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=a078c39a-e6ad-436d-84b8-a4cab4317658

 رقیه زرگری به تاکیدات مقام معظم رهبری در آشنا کردن نوجوانان و جوانان با زندگی شهدا نیز اشاره کرد و گفت: تشکیل گروه های جهادی مطالعاتی و ورود آنان به عرصه های فرهنگی می تواند زمینه ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم آورد.

در ادامه این نشست فرمانده بسیج خواهران آستانه اشرفیه و هریک از اعضا، بخشی از کتاب خداحافظ سالار (زندگی نامه شهید مدافع حرم سردار همدانی) را قرائت کردند. گفتنی است در پایان این نشست و به پیشنهاد همسر شهید مدافع حرم، جمال رضی و با موافقت فرمانده بسیج خواهران مقرر شد بخشی از فعالیت های این گروه در قالب طرح شهید بهنام محمدی با خلاصه نویسی کتب دفاع مقدس در مدارس شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شود.
 
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna