سه شنبه 29 اسفند 1402

 

غاز به کار تنها سامانه کشوری سیار خونگیری در شهرداری رشت

 

دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان :

تنها سامانه کشوری سیار خونگیری با امکانات مجهز یک پایگاه

انتقال خون ثابت در شهرداری رشت شروع به کار خواهدکرد.

 

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان ، از شروع بکار تنها سامانه کشوری سیار خونگیری در شهرداری رشت خبر داد.

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ و گفت : دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان ، از شروع بکار تنها سامانه کشوری سیار خونگیری در شهرداری رشت خبر داد و افزود : در ماه محرم فصل شروع حماسه های عاشورایی تنها سامانه کشوری سیار خونگیری با امکانات مجهز یک پایگاه انتقال خون ثابت با همکاری فرمانداری شهرستان  رشت ،شهرداری منطقه دو رشت ، اعضای شورای شهررشت ، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان و شهرستان رشت ، اداره توزیع برق استان ، راهدای ، پلیس راه و نیروی انتظامی استان ، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سایر دست اندرکاران برای رفاه و قابل دسترس بودن اهداکنندگان خون و مردم همنوعدوست شهررشت از فردا 24 شهریور مصادف با پنجمین روزماه محرم شروع بکار خواهد کرد تا فصل دیگری از ایثار خون رقم زده شود.

 

دکتر مرادی افزود : این سامانه با حضور پزشکان و واحد خونگیری متخصص خون و فرآورده های خونی از روز یکشنبه 24 شهریور در شهرداری رشت جنب سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری  از ساعت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به مردم همنوعدوست رشت می باشد.

وی در خصوص امکانات سامانه سیار اظهار داشت : سامانه کاملا مجهز با تمامی امکانات یک پایگاه انتقال خون ثابت می باشد.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه گیلانی که در تمامی ایام با اهدای خون خود به بیماران نیازمند زندگی بخشیدند  از مردم نیکوکار و ایثارگر گیلان برای پیوستن به کمپین نذر اهدای خون و همیاری با انتقال خون در تمامی ایام سال دعوت کرد.

نیاز به خون همیشگی است و بیماران  نیازمند ( بیماران سرطانی ، تالاسمی ، هموفیلی ، فاویسم ، جراحی ها ....  ) به خون و فرآورده های خونی (  از جمله پلاکت و ... ) در تمام سال برای ادامه زندگی به مایه حیات و خون مردم نیکوکار نیازمند می باشند.

 

 



 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna