شنبه 1 اردیبهشت 1403
 
 
 
فرماندار تالش در جلسه ستاد ساماندهی سواحل مطرح کرد :

فراهم آوردن زمینه حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سواحل شهرستان

 

 

 

 

 

جلسه ساماندهی سواحل صبح امروز 24 شهریور 97 به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار در محل فرمانداری تالش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش ، فرماندار تالش ضمن تشکر از تلاش های نیروهای انتظامی و یگان ویژه و غریق های نجات سواحل اعلام کرد: متاسفانه آمار افراد غرق شده شهرستان نسبت به سال گذشته یک مورد افزایش داشته اما نباید فراموش کرد که این افراد در خارج از نقاط طرح ساحلی و حتی در زمان های خارج از فعالیت غریق نجات ها جان خود را از دست داده اند که در هر صورت برای ما جای تاسف و ناخرسندی است.

وی افزود : علی رغم تمام کمبود ها ، مشکلات و نواقص مربوط به سواحل ، تاخیر در پرداخت بدهی نجات غریق ها و نبود شرایط مطلوب سواحل ،  اما خدمات و فعالیت های خوبی برای کنترل وضعیت سواحل از سوی عزیزان صورت گرفت

فرماندار تالش با اشاره به اهمیت رونق سواحل اظهار کرد : بایستی زمینه حضور بخش خصوصی در سواحل را فراهم کرده و بخش خصوصی دارای صلاحیت و مطمئن را با قراردادهای مستحکم و دراز مدت ، ترغیب به سرمایه گذاری نماییم.

وی خاطر نشان کرد : خوشبختانه اتفاقات خوبی در چندسال اخیر بجز بخش مرکزی در سواحل سایر بخش ها همچون حویق رقم خورده که در صورت برنامه ریزی و تجهیز بیشتر امکان رقابت با سواحلی همچون گیسوم  برای جذب گردشگر را نیز خواهند داشت.

در این جلسه آخرین وضعیت موجود سواحل بخش های مختلف توسط بخشداران و شهرداران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna