سه شنبه 29 اسفند 1402
 
نوزدهمین کارگروه ملی مدیریت پسماند در

سازمان محیط زیست کشور با حضور استاندار گیلان

 
در سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور برگزار شد؛

نوزدهمین کارگروه ملی مدیریت پسماند با حضور استاندار گیلان

 

 

 

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - نوزدهمین کارگروه ملی مدیریت پسماند با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران کشوری در سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ نوزدهمین کارگروه ملی مدیریت پسماند به منظور ارائه برنامه ها و بررسی راهکارهای تامین مالی در راستای مدیریت پسماندهای استان های گیلان و مازندران عصر امروز با حضور استانداران و معاونان هماهنگی امور عمرانی این دو استان، معاونان سازمان محیط‌زیست کشور، معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور و مدیران کل حفاظت محیط زیست گیلان و مازندران در سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور برگزار شد.
 
در این نشست دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان به تشریح برنامه های تدوین شده در ۷ پهنه مدیریت پسماند استان گیلان پرداخت و خواستار تامین اعتبارات ملی جهت بهسازی و ساماندهی محل های دفن زباله استان، احداث نیروگاه زباله سوز در شهرهای رشت، تالش و بندرانزلی و احداث ۳ کارخانه مکانیکی و بیولوژیکی و بهسازی و ارتقاء ۳ کارخانه موجود شد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna