پنج شنبه 9 فروردین 1403
با حمایت های شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت؛
یاسر ستوده برای فتح قله کلیمانجارو بدرقه شد
 
با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری رشت،
مراسم بدرقه یاسر ستوده ، کوهنورد رشتیعازم به قله کیلمانجارو در
خانه میرزا خلیل رفیع برگزار شد.

 

 

 

سرویس اجتماعی ، ورزشی موج برنا - صبح روز شنبه 17 شهریور با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری رشت، مراسم بدرقه یاسر ستوده، کوهنورد رشتی عازم به قله کیلمانجارو در خانه میرزا خلیل رفیع برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت -رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با تشکر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با اشاره به سوابق صعود یاسر ستوده به قله های البروس روسیه، تصریح کرد: این جوان رشتی در نخستین صعود خود به قله مرتفع اروپا در کشور روسیه، پرچم ایران و پرچم یا حسین (ع) را بر فراز این قله به اهتزار درآورد.
محمد حسن عاقل منش با اشاره به سفر پیش روی این کوهنورد به کلیمانجارو ابراز کرد: هزینه این سفر زیاد است و ستوده دست یاری به سوی شورا و شهرداری دراز کرده است.
وی افزود: این جوانان مایه افتخار ما هستند و توقع استمداد و همراهی مادی و معنوی از مسئولان شهر دارند. این کوهنورد رشتی قرار است پرچم مزین به نام مبارک امام حسین علیه السلام را به همراه پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، شورای اسلامی شهر رشت و پرچم شهر خلاق خوراک را در این صعود بر فراز قله کلیمانجارو به اهتزار درآورد.
 
 
رئیس شورای شهر رشت نیز ضمن آرزوی موفقیت برای این جوان ورزشکار گفت: خوشحالیم که جوانهای مکتبی و مذهبی باعث افتخار ما هستند.
سید امیر حسین علوی با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی ابراز کرد: موجب خرسندی است که جوانان معتقد ما اعتقادات و تفکرات مکتبی خود را به نحو شایسته ای بروز می دهند و با خطر کردن در این مسیر طولانی قصد دارند پرچم یا حسین (ع) را بر فراز قله پر برف کلیمانجارو به اهتزاز درآورند.
محمد حسن علیپور دیگر عضو شورا نیز برای یاسر ستوده آرزوی موفقیت نمود.
لازم به توضیح است، یاسر ستوده تا دو روز آینده سفر خود را برای فتح قله کلیمانجارو آغاز خواهد کرد.
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna