سه شنبه 29 اسفند 1402

نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم

استاندار گیلان:

نیازمند گامهای جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه

هستیم و باید تلاش کنیم تا موضوع بودجه درنگاه مدیران

کم اهمیت تر از مقوله مهم برنامه ریزی و مدیریت شود .

 

 

سرویس اقتصادی موج برنا - همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و در آستانه  آغاز شش ماه دوم سال اولین نشست در خصوص سال مالی 1398 در استانداری گیلان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان اولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه با عنوان بهره وری در شرایط پیش روی کشور با تمرکز بر بودجه سال98 برگزار شد.

دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در این نشست مسئولان حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه را نقش آفرینان اصلی در اعتلا و آبادانی کشور خواند و گفت: در مسیر توسعه پرداختن به اصول مدیریتی و برنامه ریزی بر مدار قانونمندی یک ضرورت است.

وی با اشاره به وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی اظهار کرد: خوشبختانه ایران و به ویژه گیلان ظرفیت های خوبی در شاخص های اقتصادی دارد و استفاده مطلوب از این مواهب در سایه مدیریت و برنامه ریزی می تواند افزایش توان بهره وری و بهبود فضای کسب و کار را به همراه آورد.

 

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم و باید تلاش کنیم تا موضوع بودجه در نگاه مدیران کمرنگ تر از برنامه ریزی و مدیریت شود .

سالاری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های موجود رونق اقتصادی،اجتماعی و خود اتکایی را به همراه دارد، به ظرفیت های گیلان اشاره کرد و افزود: سواحل گیلان،طبیعت بکر،میزان بارش متناسب در تمام فصول و نیز نیروی انسانی کارآمد از توانمندی های این استان است که می توان با تکیه بر آن اقتصاد داخلی را تقویت کرد.

وی همچنین بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و فرصت دادن به این سرمایه های اقتصادی و اجتماعی در چارچوب قانون تاکید کرد و گفت: رفع موانع سرمایه گذاری تضمینی برای تحول اقتصادی و توسعه کشور به شمار می آید.                        

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna