سه شنبه 29 اسفند 1402

استقبال فرمانداربندرانزلی از قهرمانان قایقرانی مسابقات آسیایی 2018 اندونزی

 
 
اعضای تیم ملی اعزامی از بندرانزلی متشکل از نازنین ملائی و امیر حسین محمود پور (در رشته روئینگ ) ، ، نیما رهبری واحد ( در رشته بادبانی ) ، علی آقا میرزائی و پیمان قویدل ، الناز شفیعیان ، پریسا محمد زاده و آتنا رئوفی (در رشته آبهای آرام ) و مربیان اعزامی آقایان عماد رئوفی سنگاچین ( بادبانی ) ایرج اقلیمی ( سرمربی تیم ملی کایاک ) الیاس اقلیمی ( سرمربی تیم ملی کانو کانادائی) انوش عباسی ( مربی) و آقای علیرضا محمدی ( مدیر تیم های ملی ) بودند
نازنین ملائی با کسب مدال نقره در رشته روئینگ نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد و علی آقامیرزایی و پیمان قویدل با کسب مدال برنز مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرانزلی - با بازگشت ورزشکاران قهرمان قایقرانی کشورمان از هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اندونزی به زادگاهشان ، دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی به اتفاق تنی چند از مسئولین اجرایی این شهرستان به استقبال آنان رفتند و از تلاشها و زحمات افتخارآفرینان این شهرستان که پرچم جمهوری اسلامی را در خارج از مرزهای ایران اسلامی به اهتزاز در آوردند تقدیر و تشکر نمودند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna