سه شنبه 29 اسفند 1402

 

حضورفاطمه شیرزاد در محل برگزاری تست عملیاتی ، ورزشی آتش نشانان
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت:
حضور جوانان ورزشکار و متخصص در سازمان آتش نشانی موجب دلگرمی شهروندان است
 
سرویس اجتماعی موج برنا - با رشد جمعیت و ساخت ساختمانهای بلند مرتبه و البته توسعه شهری ، خدمات شهری هم می بایست از رشد قابل قبول و هم سان رشد منطقه و زمان ارتقا یابد .
آتش نشانی هم در مجموعه خدمات شهری است که باید با تکنولوژی روز هم زمان رشد و ارتقا یابد . طی سالیان اخیر آتش نشانی ، تبدیل به سازمانی که با جذب نیروهای ماهر و متخصص و در کنار آن آموزش و تستهای هم زمان خدمت اعتماد عمومی را جلب کرده است و برگزاری مسابقات جهانی در این شغل ، امید بخش یادگیری و آمادگی بیشتر می باشد .
 
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: حضور جوانان ورزشکار، متخصص و با نشاط در یک سازمان امدادی و خدمات رسان همچون آتش نشانی موجب دلگرمی بیشتر شهروندان و اعضای شورای رشت است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت فاطمه شیرزاد با حضور در محل برگزاری تست عملیاتی ، ورزشی آتش نشانان شهرداری رشت اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی به عنوان سربازان دفاعی این شهر باید همواره از آمادگی لازم به منظور مقابله با بحران هایی از جمله آتش سوزی و ... برخوردار باشند.
وی با تاکید بر اینکه حضور آتش نشانان در زمان بروز حوادث موجب دلگرمی و آرامش خاطر شهروندان می شود بیان کرد: برگزاری چنین تست هایی نقش موثری در آمادگی بیشتر این نیروهای خدوم و پر تلاش داشته و شهروندان و اعضای شورا قدردان جانفشانیهایی آنان هستند.
 
 
 
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با حضور در ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی و ضمن بازدید از خودروهای خدماتی و لجستیکی آن گفت: حفظ و نگهداری از تجهیزات آتش نشانی همواره برای آتش نشانان بسیار حائز اهمیت بوده است.
شیرزاد با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی از افراد متخصص و مجرب هستند بیان کرد: یکی از دلایل طول عمر خودروهای آتش نشانی توجه به مقوله حفظ و نگهداری از آنان بوده و این مهم همواره توسط تیم فنی خودرویی این سازمان به دقت پیگیری می شود.
تست عملیاتی ورزشی آتش نشانان شهرداری رشت به مدت سه روز برگزار و روز سه شنبه آخرین گروه از نیروهای آتش نشانی در آن شرکت خواهند داشت.
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna