شنبه 1 اردیبهشت 1403

نونهالان بسکتبال پسران گیلان هم به سید A صعود کرد

بهنام یعقوبی سرمربی نونهالان گیلان:
نونهالان رده خاصی است، روحیه حرف اول را می زند،شرایط تیم عالی است.

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - قابتهای نونهالان کشور در سید B با حضور ۷ تیم در گروه به میزبانی سنندج از ۴ شهریور آغاز شد .
در سید B از رقابتها در دوگروه برگزار شد :
درگروه اول : سمنان، زنجان، کردستان 
و در گروه دوم : بوشهر، گیلان، همدان، مرکزی ، طی ۵ روز تا ۹ شهریور به مصاف هم خواهند رفت .
تیم نونهالان گیلان در اولین دیدار خود توانستند تیم پرتلاش استان همدان رابانتیجه ۶۰ بر ۴۲ متوقف کنند.
تیم شایسته نونهالان گیلان در دومین دیدار به مصاف استان مرکزی رفتند و مقابل حریف قدرتمند خود با  نتیجه ۵۶ بر ۴۸ به پیروز رسید .
نونهالان گیلان  در سومین‌ دیدار بو شهر را از پیش رو برداشت و با نتیجه ۶۶ بر ۳۹ تیم برتر میدان شد. 
 
 
 نونهالان گیلان در گروه ۴ تیمه قرار گرفت و با یک بازی بیشتر و خستگی بیشتر نسبت به گروه اول ، البته با حمایت خانواده ها به نیمه نهایی پا گذاشت.
در دیدار نیمه نهایی ، نونهالان گیلان که صدر نشین گروه شدند به مصاف سمنان تیم دوم گروه اول یعنی سمنان رفتند و با نتیجه ۵۹ بر ۴۷ نماینده سمنان را مغلوب کردند تا بدین ترتیب هم راهی فینال شوند و هم به سید A مسابقات صعود کنند .
نونهالان گیلان در آخرین دیدار عصر امروز پنجشنبه ۸ شهریور به مصاف کردستان میزبان می رود ، کردستانی که یک بازی کمتر داشته و با توجه به میزبانی شانس بیشتری برای خود قائل است .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بهنام یعقوبی سرمربی ، عیسی بخش مربی و مازیار پرتو سرپرست تیم را در این سفر همراهی می کنند .
بهنام یعقوبی از تلاش شاگردان خود اعلام رضایت کرد و افزود: در بازی سمنان کار سختی داشتیم ، بازیکن ریباندر ما مصدوم بود نتوانستیم از کمکهایش بهره مند شویم .
 بهنام یعقوبی بازی در این رده را سخت توصیف کرد و افزود : ظرفیت خاصی در این رده سنی وجود دارد یک موضوع ساده ، یک اشتباه کوچک می تواند نتیجه را متحول کند ، اما به لحاظ روحی ، روانی هم آماده هستیم و حضور خانواده ها بسیار خوب بوده و امیداورم بازی خوبی را در فینال برگزار کنیم . 
 بی شک نونهالان گیلان تا این لحظه عیدی خود به گیلانیان را با صعود به سید A داده اند ، اما برد مقابل میزبان و قهرمانی می تواند شادی گیلانیان را دو چندان کند ‌.
 

 

 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna