شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - سرهنگ رمضانی گفت :  یکی از برنامه های پلیس فتا ساماندهی اپلیکیشنها است و درصدد هستیم تا اپلیکیشنهای سالم را به مردم معرفی و با اپلیکیشنهای آلوده برخورد کنیم.
وی افزود: کاربران از فضای مجازی از این فضا ترس نداشته باشند ولی فایلها، عکسها و یا اطلاعات حریم خصوصی اشان نباید در دستگاهی وجود داشته باشد که به اینترنت وصل است.
وی در ادامه به جرائمی که در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اشاره کرد و افزود: بسیاری از این جرائم با همکاری شبکه های بین المللی که با پلیس سایبری ایران همکاری می کنند برطرف شده است.
وی بااشاره به ایجاد صفحات فیک (fak) برای بازیگران صدا و سیما، مقامات دولتی افزود: با همکاری که با مجتمع جهانی نو آوری زیر نظر اینترپل داریم توانستیم به این جرائم رسیدگی کنیم .
معاون اموربین الملل و حقوقی پلیس فتا خاطر نشان کرد: شبکه های اجتماعی مثل تلگرام که در فضای سایبر ارائه خدمات می دهند باید با اینترپل همکاری کنند .
سرهنگ رمضانی با اعلام این خبر که در شبکه اجتماعی تلگرام در کشور ما جرائم بسیاری رخ داده است افزود: پلیس فتا اکثر این تخلفات را کشف کرده است.

منبع:شبکه خبر

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna