سه شنبه 29 اسفند 1402
 
سومین روز از هفته دولت در بخش لشت نشاء شهرستان رشت

۵ پروژه و طرح از مجموع ۲۹ پروژه بخش

لشت نشاء با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان افتتاح

و به بهربرداری رسید

سرویس اجتماعی موج برنا - به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در بخشهای مختلف شهرستان رشت اخبار خوش آیندی در خصوص افتتاح یا شروع به کار پروژه های ملی و عمرانی به گوش می رسد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت، همزمان با سومین روز از هفته دولت عصر امروز پروژه‌های عمرانی بخش لشت نشاء در شهرستان رشت با حضور علیرضا انصاری، معاون سیاسی فرمانداری رشت و محمدعلی ویشکایی معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری رشت و جمعی از مدیران شهرستانی و بخش افتتاح و به بهره برداری رسید.

امروز در بخش لشت نشاء 5 پروژه عمرانی از مجموع 29 پروژه عمرانی، با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

پل عابر پیاده اشمک رود با سرمایه گذاری 280 میلیون تومان، اصلاح و توسعه شبکه برق روستایی با سرمایه گذاری 188 میلیون تومان، بهسازی و آسفالت یک کیلومتر راه روستایی کردخیل با سرمایه گذاری 198 میلیون تومان، بهسازی و آسفالت دو نیم کیلومتر راه روستایی بلکده با سرمایه گذاری 450 میلیون تومان، بهسازی و آسفالت 3.1 کیلومترراه روستایی جوریاب پایین با سرمایه گذاری 510 میلیون تومان در بخش لشت نشاء به بهره برداری رسید.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna