سه شنبه 29 اسفند 1402
سیدمحمد احمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بخش خمام:

تعلق 36 طرح وپروژه با اعتبار حدود 10 میلیارد تومان به بخش خمام که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

 
سرویس اجتماعی موج برنا - پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یکی از دغدغه های
مدیران کشوری ، استانداران و فرمانداران ، حمایت همه جانبه از همه شهرها ، بخش ها و روستاها بوده
و هست .
همه سالها در ایام هفته دولت بسیاری از طرحهای عمرانی آغاز می شود و بسیاری هم در گروه طرحهای
مصوب و قابل اجرا خواهند بود تا بتوانند همه مردم در سراسر کشور از رفاه و آسایش نسبی و یکسان
بهره مند شوند .
سرپرست فرمانداری شهرستان رشت: پروژه‌های شهرستان رشت 38 درصد پروژه‌های استان را تشکیل می‌دهد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سیدمحمد احمدی،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان و سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بخش خمام  در اولین روز از هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای دولت را که در 8 شهریور 1360 در حادثه انفجار ساختمان نخست وزیری توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه کشور ایران اسلامی در سال 1360 حوادث تلخ و ناگوار را متحمل شد، افزود: حوادث مذکور نظام اسلامی ما را در برابر صدمات و توطئه‌های استکبار بارور و مستحکم کرده است، بعضی از بزرگواران حاضر ، حوادث بعد از انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند.

احمدی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون رخدادها و وقایع بسیار مهمی را پشت سر گذاشته‌ایم که برای ما فرهنگ‌ساز و فرصت‌ساز بوده که فرهنگ ایثار و شهادت نمونه‌ای از آن‌هاست لذا این فرهنگ بسیار برای استحکام و نظام ما ارزشمند است.

وی با اشاره به دوره مدیریتی کوتاه شهید رجایی و شهید باهنر، ادامه داد: آنچه که به مدیریت شکل و کیفیت می‌دهد، استفاده از ابزار مدیریت و حکومت است؛ منافقین کوردل با این ترورها هدف‌شان لطمه زدن به انقلاب بود.

فرماندار شهرستان رشت اضافه کرد: توطئه‌های منافقین همچنان ادامه دارد و امروز به جای ترورهای ناجوانمردانه به شکل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی انجام می‌گیرد.  

احمدی گفت: با وجود همه دوران‌های سختی که نظام جمهوری اسلامی تجربه کرد صرفا با وحدت و همدلی و همزبانی توانستیم امروز حکومت را پایدار نگهداریم. در تاریخ همه انقلاب‌های دنیا هیچ انقلابی نتوانسته بعد از چهار دهه همچنان پابرجا باشد.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: امسال در شهرستان رشت همزمان با هفته دولت با تلاش و کوشش همه مسئولین در هر سه قوه، حدود 315 پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر 412 میلیاردو  566میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد که از این مبلغ حدود 10 میلیارد تومان حدود 36 طرح وپروژه به بخش خمام تعلق دارد که در روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شهرستان رشت 38 درصد پروژه‌های استان را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در هفته دولت امسال بسیار مورد توجه قرار گرفته به حدی که 40 درصد از پروژه‌ها با مشارکت بخش غیردولتی انجام گرفته است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna