جمعه 10 فروردین 1403

Image result for ‫استقلال و فولاد‬‎

اولین دیدار هفته پنجم استقلال تهران و فولاد خوزستان،تساوی در آزادی

 

نبرد وینفرد شفر و سیروس پورموسوی

به تساوی بدون گل انجامید، تکرار تراژدی فصل قبل پس از 10ماه

 

سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری یک دیدار در چهارشنبه آغاز شد و استقلال تهران میزبان فولاد خوزستان بود .

 در ورزشگاه آزادی اولین بازی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر را مقابل یکدیگر برگزار کردند. دیدار استقلال و فولاد خوزستان سومین تقابل وینفرد شفر و سیروس پورموسوی بود و از اهمیت زیادی برای هر دو مربی برخوردار بود. شفر می خواست قبل از بازی حساس آسیایی تیمش را به بالای جدول رده بندی لیگ نزدیک کند و پورموسوی هم که تحت فشار زیاد فولاد را به جمع بالانشینان رسانده بود، به دنبال حفظ موقعیت خوب تیمش در جدول بود.

 اکثر حملات از سوی آبی های پایتخت رقم خورد و تیم فولاد فرصت های کمی برای گلزنی داشت. اما با این حال عملکرد خوب خط دفاع فولاد باعث شد استقلال در رسیدن به دروازه حریف ناکام بماند و سرانجام بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نتیجه صفر صفر برای بازی استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی تکرار بازی فصل گذشته این دو تیم است. در شرایطی که وینفرد شفر تازه به استقلال آمده بود، برای اولین بار در لیگ برتر مقابل همین تیم فولاد روی نیمکت نشست. آن بازی که حکم شناخت و ارزیابی بازیکنان در شرایط مسابقه را برای این مربی آلمانی داشت، به نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna