شنبه 1 اردیبهشت 1403

   هفته دولت،سالروزشهادت محمد علی رجائی رئیس جمهور،محمد جواد باهنر

امام خمینى (ره) معمار و رهبر کبیر انقلاب :دورى مسؤولان ایران اسلامى  از رفاه و تجملات و ثروت ها ، لطف الهى است .

یادداشت سردبیر موج برنا – هفته دولت ، هفته اقتدار و پیروزى نظام و ملتی است که با حمایت و پشتیبانى میلیونی همه آحاد ملت اسقرار یافته است و با اتکا به آرا مردمی و دموکراسی هویت گرفته است .

هفته دولت ، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت ، نظم و امنیت است.

این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند ، خجسته ، مبارک و فرخنده باد.

هشتم شهریور ماه سال 1360 از روزهای ماندگار در ذهن ایرانیان است ، روزی که ثابت می کند ایران و ایرانی قربانی حیله های تروریستی است ، انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوی ، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند ، به نام هفته دولت نامگذاری شد و به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است ، بنابراین  از دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است  .

امام خمینى (ره) معمار و رهبر کبیر انقلاب ، دورى مسؤولان ایران اسلامى را از رفاه و تجملات و ثروت ها ، لطف الهى دانسته و مى فرماید:

" اگر یک حکومتى، ارزشهایش ارزشهاى انسانى، اخلاقى و اسلامى باشد (و) بخواهد خدمت به نوع خودش بکند و خودش را خدمت گزار بداند، قهراً ملت با اوست و قهراً یک قدرت خارجى نمیتواند او را تحت تاثیر قرار بدهد."

هفته دولت گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر است ، شهدایی که نماد مردمی بودنشان از کوی و برزن و محله های ایران آغاز شد و تا صحن سازمان ملل متحد تجلی گرفت و به راستی دشمن قلب ملت ایران را نشانه گرفت .

روحشان شاد و یادشان گرامی و جاودانه باد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna