جمعه 10 فروردین 1403

تیم بسکتبال پسران نوجوان گیلان چهارم قهرمانی کشور در سید A

تیم بسکتبال پسران نوجوان گیلان با 3 پیروزی و 3 شکست به مقام چهارم نوجوانان کشور سید A به میزبانی اصفهان دست یافت

 .

🔹سرویس ورزشی موج برنا - تیم شایسته نوجوانان پسر گیلان که با کارنامه خوب سال گذشته در سید A به میزبانی اصفهان به این شهر سفر کرده بود ، پس از 3  پیروزی  متوالی  و 3  شکست مقابل تهران ، شهرستانهای تهران و اصفهان میزبان مقام چهارم خود را تکرار کرد  .

نوجوانان شایسته گیلان که بازیکنان مستعد و شهریار کریمی(مربی پایه ملی)و علیرضا علیزاده را به عنوان کادر فنی به‌همراه دارد ، جدال سختی با برترینهای بسکتبال داشتند . در سید A این رقبتها 11 تیم در غالب دو گروه با هم به رقابت پراختند .

🔹رقابت های بسکتبال نوجوانان پسر قهرمانی کشور از پنج شنبه۲۵ مرداد ماه به طور همزمان در سه استان و در سه رتبه بندی آغاز شد.

در سید A که به میزبانی اصفهان در ۲ گروه برگزار می شود:

گروه الف:تیمهای گلستان،هرمزگان ، تهران، گیلان، فارس

گروه ب: مرکزی، شهرستان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی ، اردبیل

*گیلان در اولین دیدار ۵۴ بر ۳۷ از سد گلستان گذشت .

*در دومین دیدار ۶۹ بر ۴۲ مقابل هرمزگان به برتری رسید .

🏀در سومین دیدار ۵۱ بر ۴۶ مقابل فارس تیم برتر میدان بود

*در چهارمین دیدار گیلان با نتیجه ۶۸ بر ۳۴ مقابل تهران شکست خورد . گیلان بعد از این شکست ، که آخرین دیدار در دور مقدماتی بود ،  با ۷ امتیاز به دور بعد صعود کرد و برای رسیدن به فینال باید به مصاف اصفهان میزبان برود ، اصفهانی که با بیش از 10 پایگاه قهرمانی و کرسی در فدراسیون و نهایتا میزبانی این رده به دنبال کسب نتیجه بود .

*در اولین دیدار در دور نیمه نهایی نوجوانان گیلان به یک مصدوم به مصاف اصفهان رفتند و با نتیجه 85 بر 50 بازی را واگذار کردند و با توجه به پیروزی تهران مقابل هم استانیهایش ، شهرستانهای تهران ، َنوجوانهای شهرستانهای حریف گیلان در رده بندی شدند .

* در دیدار رده بندی هم نوجوانان گیلان مقابل تیم شهرستانهای تهران رفت و با نتیجه  63 بر51  بازی را واگذار کرد تا عنوان چهارمی ارمغان سفر نوجوانان گیلان به تهران باشد .

نکته مهم در خصوص سفر نوجوانان گیلان در به اصفهان

*نوجوانان گیلان رتبه سال گذشته را تکرار کردند

*نوجوانان گیلان که شهریار کریمی مربی تیمهای پایه ملی و علیرضا علیزاده را روی نیمکت دارد حضور در سید A  را حفظ کردند .

*برتری نوجوانان گیلان مقابل تیمهای گلستان ، هرمزگان و فارس که لیگهای منظم ، اردوهای متعدد و پایگاههای استعدادیابی و قهرمانی دارند قابل تحسین است .

 

 به هرتقدیر تیم نوجوانان گیلان می تواند از پشتوانه های خوب ، مورد اطمینان و آینده ساز بزرگسالان باشد ، اما لازم است همچنان در یک برنامه تدوین شده این نوجوانان مورد توجه ، حمایت و هدایت باشند .  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna