جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش سرویس ورزشی موج برنا ، در این دوره از رقابت ها شش تیم فوتبال امید سپیدرود رشت، شهرداری چوبر تالش ، بنادر و دریانوردی انزلی ، مهرآوش انزلی ، شاهد شفارود اسالم و شهرداری بندرانزلی حضور داشتند.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت در 10 هفته و به مدت حدود سه ماه با هم به رقابت پرداختند.
در پابان این رقابت ها ، تیم فوتبال امید سپیدرود رشت با اقتدار و با کسب 26 امتیاز عنوان قهرمانی لیگ امیدهای گیلان را به خود اختصاص داد تا به عنوان نماینده این استان در رقابت های فوتبال لیگ امیدهای مناطق کشور حضور یابد.
همچنین در بازی های برگزار شده از هفته دهم و پایانی این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال امید سپیدرود رشت و شهرداری چوبر تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال امید سپیدرود رشت با نتیجه پرگل پنج بر 2 حریف خود را شکست داد.
تیم فوتبال امید سپیدرود رشت در این دیدار نیز همانند سایر بازی های این مسابقات ، با قدرت ظاهر و با به ثمر رساندن پنج گل و دریافت 2 گل ، علاوه بر کسب هر سه امتیاز این دیدار و کسب پرگل ترین بازی هفته پایانی ، این رقابت ها با پیروزی به اتمام رساند.
در دیگر بازی برگزار شده از هفته پایانی این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال امید شاهد شفارود اسالم و بنادر و دریانوردی انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna