جمعه 31 فروردین 1403

اولین روز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال جام خلیج همیشه فارس 8 گل و 1 تساوی

روز اول هفته چهارم لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس با 4 دیدار در رشت ،تهران ، جم و اهواز برگزار شد و با یک تساوی و 8 گل و میانگین 2 گل در هر بازی به پایان رسید .

سرویس ورزشی موج برنا – هفته چهارم لیگ برتر فوتبال جام خلیج همیشه فارس با 4 دیدار در روز اول هفته چهارم آغازشد و سپیدرود  میزبان پدیده  بود ، پیکان ازگسترش فولاد تبریز  پذیرایی کرد ، پارس جنوبی جم میزبان استقلال تهران بود و فولاد خوزستان هم به مصاف نساجی مازندران بود .

*سپیدرود 0- پدیده 2؛ پدیده صدرنشین غیرمنتظره لیگ

تیم پدیده مشهد توانست با کسب سومین برد پیاپی خود صدرنشین مسابقات لیگ برتر شود.

اولین دیدار از روز اول هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج همیشه فارس از ساعت 18:30 در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد و سپیدرود رشت میزبان پدیده مشهد تیمی که با دو پیروزی از 3 دیدار وضعیت خوبی در جدول دارد . شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار نمایش بهتری نسبت به حریف بحران زده خود داشتند و توانستند با ارائه بازی برتر به پیروزی شیرین دیگری و خارج از خانه دست یابند.

سپیدرودی‌ها در این مسابقه بسیار ضعیف ظاهر  شدند و  در حالیکه هواداران همچنان از نام سپیدرود و حمایت از باشگاه سپیدرود حمایت می کردند اما درپایان مورد انتقاد شدید طرفداران خود قرار گرفتند.

هواداران سپیدرود که از اتفاقات رخ داده برای تیمشان بسیار ناراحت هستند در آخر خواستار حضور علی کریمی در تیمشان شدند. نماینده شهر رشت با این باخت کماکان در رده آخر جدول حضور دارد و باید دید مدیران این تیم در هفته آینده با استخدام کدام مربی به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در تیمشان هستند ، اما در مقابل پیروزی 2 بر صفر پدیده ، سومین پیروزی پیاپی را برای این تیم رقم زد و با 9 امتیاز موقتا به صدر جدول صعود کرد .

امین قاسمی‌نژاد با پاس خود سعید صادقی را در سمت راست محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد. این بازیکن در ادامه سانتری زیبا را بر روی دروازه ارسال و حسین مهربان با ضربه سر در دقیقه 37 دروازه تیم سپیدرود را برای بار اول باز کرد.

سعید صادقی از سمت راست کرنری را ارسال کرد که با  ضربه سر شاکریدر دقیقه 77 به گل دوم تبدیل شد.

 علیرضا فغانی با کمک  محمدرضا مدیر روستا و  مهرداد نجفی داوران کمک و  رضا کرمانشاهی داور چهارم و نظارت  ابراهیم میرزابیگی این دیدار را قضاوت کرد .

کارت زرد :اکبر صادقی (77) از پدیده

حاشیه‌ها

     حسین کعبی بعد از رفع محرومیتش می‌تواند  برای سپیدرود به میدان رود و در حال حاضر بر روی نیمکت ذخیره‌ها قرار دارد.

    حدود دو هزار نفر از علاقه مندان به تیم سپیدرود در ورزشگاه حضور دارند و با شعارهایی سهیل حق‌شناس را مورد حمایت خود قرار دادند.

    دکتر ثابت قدم شهردار سابق رشت هم در  استادیوم حضور دارد. وی از مشتریان جدی سپیدرود رشت است و احتمال واگذاری این باشگاه به وی وجود دارد.

    تماشگران سپیدرود در حین بازی به شدت حسین کعبی را مورد تشویق خود قرار دادند.

در ادامه تماشاگران سپیدرود به شدت علی کریمی را مورد تشویق خود قرار دادند

*دومین دیدار و حساس ترین دیدار مربوط به بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران بود .

اولین شکست آبی ها در شهر نفرین شده

*پارس جنوبی 1 - استقلال 0؛ طلسم شدگان

استقلال در بازی با پارس جم اولین شکست خود در لیگ هجدهم را تجربه کرد.

پارس جنوبی جم از ساعت 20:30 با حضور 15000  تماشاگر میزبان استقلال تهران بود . پارس جنوبی جم دومین سال تجربه حضور در لیگ برتر را تجربه می کند ، در سال گذشته هرچند لیگ را خوب آغاز کرده بود ، در ادامه راه صدر جدول را ترک کرد و در بازی که استقلالی ها امیدوار بودند با پیروزی برابر پارس جم بتوانند  به رده دوم جدول رده بندی برسند، این تیم 78 دقیقه در جبران گل به خودی آرمین سهرابیان ناکام بود تا در نهایت آبی ها به حضور در رتبه های میانی جدول رضایت بدهند.

در دقیقه 12 بازی گل به خودی آرمین سهرابیان باعث شد کار استقلال سخت شود اما در ادامه هم این پارس جم بود که روی دروازه آبی ها فشار آورد که البته حملات این تیم با عکس العمل های خوب رحمتی خنثی شد.

استقلال نیمه دوم را به مراتب بهتر از نیمه اول آغاز کرد. شفر در ابتدای نیمه دوم دو تعویض در ترکیب خود انجام داد و با حضور همام و آذری سعی کرد تا بازی را کنترل کند و در این موضوع نیز موفق بود. آبی ها در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول در کنترل و حفظ توپ موفق عمل کردند و معدود موقعیت هایی نیز ایجاد کردند اما هیچ کدام از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد. پارس جنوبی در این نیمه بیشتر به دنبال دفاع متمرکز در زمین خودی و البته استفاده از ضد حملات بود که در این موضوع نیز موفق عمل کرد و توانست برتری خود را حفظ کند تا برنده این دیدار باشد.

 حسین زرگر داور این دیدار با کمک های آرمان اسعدی و علی دودانگه این دیدار را قضاوت کردند .

اخطار:

محمد دانشگر(19) علی کریمی(84) از استقلال

ابراهیم صالحی (56) محمد نوری (70) مجتبی لطفی(85) نورمحمدی (95) از پارس جم

 

*برد از دست نساجی در رفت؛فولاد 2- نساجی 1؛ نجات با بیت‌سعید

شاگردان نکونام در حفظ برتری نیمه اول ناکام بودند تا فولاد با درخشش بیت‌سعید موفق به شکست نساجی شود.

فولاد خوزستان از ساعت 20:30 در استادیوم غدیر اهواز میزبان نساجی مازندران ، رغیب شمالی خوب بود . فولاد خوزستان  بعد از کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی جم در هفته اول ، دومین بازی را با شکست 3 بر صفر برابر پرسپولیس پشت سر گذاشت و در سومین دیدار  به تساوی بدون گل در زمین نفت مسجدسلیمان دست پیدا کرد و در چهارمین دیدار  به دنبال دومین برد خانگی فصل بود.

شاگردان جواد نکونام نیز بعد از یک شکست برابر ذوب‌آهن و دو تساوی مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی جم، به دنبال گرفتن حداقل یک امتیاز در این دیدار خارج از خانه بود .

نساجی مازندران در حالی که شوت آبشک در شلوغی محوطه جریمه فولاد را عباس‌زاده در محوطه 6 قدم با شوت تک ضرب در دقیقه 10تبدیل به گل کرد و پیش افتاد و امید به ثمر رساندن گلهای بیشتر  و پیروزی در در این دیدار را داشت .  اما با پنالتی اعلام شده دقیقه 66به سود فولاد را لوسیانو پریرا با شوت محکم به مرکز دروازه فولاد زد و پاسخ گل نیمه اول نساجی را داد. دردقیقه 77 سمت چپ زمین توپ به بیت‌سعید رسید و او بدون مزاحمت مدافعان نساجی تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و شوت‌زنی کرد که ضربه او را حامد لک درازکش از گوشه پایین دروازه بیرون کشید ولی در ادامه توپ به سمت مخالف رفت و وارد دروازه نساجی شد تا دومین گل این بازی به ثمر نشست ، با این پیروزی 2 بر 1 ، صاحب پیروزی شد تا در این فصل 7 امتیازی شود.

موعود بنیادی‌فرداور این دیدار با  کمک‌های جلیل شعرانی، علی احمدی و روح‌الله شریفی داور چهارم و ناظرت سعید بطحایی این دیدار را قضاوت کردند .

اخطار

علی شجاعی(3+45) محمد آبشک(64) امید سینگ(90) از نساجی و حسن بیت‌سعید(3+90) از فولاد

*پیکان 1- گسترش فولاد 1؛ جنگ یک امتیازی جلالی و کریمی

پیکان در چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر در حالی برای کسب سه امتیاز به میدان رفت که در نهایت با یک امتیاز از این بازی خانگی بیرون آمد.

 

چهارمین دیدار هفته چهارم ، تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهرقدس تهران میزبان فولاد خوزستان بود . پیکان با امیدواری کسب سه امتیاز به مصاف گسترش فولاد رفت اما جنگ تاکتیکی مربیان دو تیم در شهر قدس در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید . در نیمه اول و در حالی که دو تیم بازی پایاپایی انجام می دادند با فرصت طلبی پیمان بابایی مهاجم تیم گسترش همراه بود و ارسال تند وتیز فرید بهزادی‌کریمی از جناح راست با ضربه بغل پا پیمان بابایی از شش قدم تبدیل گل شد.و این تیم با برد به رختکن رفت اما در نیمه دوم این پیکان بود که با تعویض های هجومی جلالی بازی را در اختیار گرفت و عیسی آل‌کثیر روی پاس ارسالی محمد قاضی، با ضربه سر گل تساوی تیم پیکان را به ثمر رساند . درنهایت بازی را به تساوی کشاند و چند موقعیت گل را نیز از دست داد.

علی بای داور این دیدار با کمک  محمدرضا منصوری و مهدی شفیعی و کمیل غلامی داور چهارم و نظارت مسعود مرادی این دیدار را قضاوت کردند .

اخطار:

ماهان رحمانی (53)- محمد قاضی (69)- عیسی آل‌کثیر (79) از پیکان و فرید بهزادی‌کریمی(73) از گسترش فولاد

روز اول هفته چهارم لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس با 4 دیدار در رشت ،تهران ، جم و اهواز برگزار شد و با یک تساوی و 8 گل و میانگین 2 گل در هر بازی به پایان رسید .

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna