جمعه 10 فروردین 1403

تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی آماده حضور در لیگ کشور

رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی :

برای حضور قدرتمند در لیگ آماده می شویم و در انتظار تایید نهایی

امیر عبدالوهاب طاهری فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم هستیم .

 

سرویس ورزشی موج برنا – باشگاه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی سال گذشته در لیگ دو دسته باشگاههای کشور حاضر شد ، اتفاقی که پس از شش سال برای ملوان و گیلان تحت تامل باشگاه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، هیئت بسکتبال گیلان و بندرانزلی و صنایع دستی راستکردار رقم خورده بود . هفته گذشته و به دنبال تجلیل از تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی درخواست حضور این تیم در باشگاههای کشور مطرح شد و پس از گذشت یک هفته رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی عصر امروز و پس از تست چند بازیکن در گفت و گویی وضعیت تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی را تشریح کرد .

رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با تشکر از امیر طاهری و وقتی که برای حضور در جمع بازیکنان و تقدیر از کادر فنی و بازیکنان گفت : مدت 3 دهه با ملوان فعالیت دارم ، فعالیتی که چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی داشته ام ، هیچگاه از موهبت حمایت این باشگاه محروم نبوده ایم و به همین دلیل امیدواریم با حمایت امیر طاهری میسر شود .

سرمربی بسکتبال ملوان به حضور در لیگ کشوری با حداقلها در سال گذشته اشاره کرد و افزود : برای جذب حامی مالی در تلاش هستیم ، اما همچنان روی حمایتهای باشگاه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی حساب می کنیم .

یادآور می شود ، از ساعت 13 امروز یکشنبه 14 مرداد با حضور امیرعبدالوهاب طاهری فرمانده  ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) ، ناخدا بابک آابراهیم ، حاج آقا کشاورز ریاست عقیدتی سیاسی منطقه چهارم ، ناخدا عیسی زاده ،ناخدا مهدی نوده ،  فرماندهی تربیت بدنی نیروی دریایی منطقه چهارم  ، دکتر رفیعی  ریاست هیات بسکتبال استان گیلان ، سهراب گیلان نژاد ریاست بسکتبال بندرانزلی و راسترکردار حامی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی علیرضا علیزاده مشاور عالی هیات بسکتبال استان گیلان و بازیکنان تیم در  هتل سبلان بندرانزلی برگزار شد .

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت چند از کلام الله مجید ، ناخدا عیسی زاده در خصوص فعالیتهای باشگاه فرهنگی ، ورزشی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی گفت و افزود : رسالت توجه به امر ورزش در بعد تندرستی نگاه ویژه است و در بعد قهرمانی به رشته های آبی ، فوتبال و بسکتبال توجه ویژه انجام می شود .

ناخدا عیسی زاده به اعزام تیم دراگونبت اشاره کرد و افزود : فوتبال و بسکتبال دو رشته ورزشی پرکار و پر تلاش بودند و خوب عمل کردند .

رحیم زاده روابط عمومی هیات بسکتبال استان گیلان هم به تشریح عملکرد بسکتبال استان گیلان ، حضور تیمهای گیلانی و ملوان در باشگاههای کشور اشاره کرد و نهایتا گزارشی در خصوص لیگ استان ارائه شد .

دکتر رفیعی ریاست هیات بسکتبال استان گیلان هم ضمن تشریح عملکرد خوب نمایندگان گیلان پس از شش سال دوری اشاره کرد و افزود : بسکتبال گیلان سالهای بد و دوری را گذر کرده و مهیا رشد دوباره است .  

ریاست هیات بسکتبال افزود : سال گذشته ملوان هم یکی از نمایندگان خوب گیلان بود اما اگر تیم کمی زودتر آماده تمرین می شد و با خیال آسوده راهی مسابقات می شد نتیجه ای بهتر می رفت ، امیدوارم با توجه با درایت حضرتعالی و موافقت حضور بتوانند تمرینات را زودتر آغاز کنند و مهیای حضوری قدرتمند باشند .

دکتر رفیعی گفت : تیم ملوان در مقابل تیمهایی قد علم کرد که بازیکنان لیگ برتری در اختیار گرفت و بودجه میلیاردی داشتند ولی بازهم در مقابل مربی سخت کوش ملوان محمدعلی رضازاده و شاگردانش نتوانستند کاری از پیش ببرند .

در پایان از بازیکنان و کادر فنی و اجرایی با لوح تقدیر  و هدایایی تقدی شد . در پایان هم همه حاضران در ضیافت نهار شرکت کردند .


  

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna