سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 

Image result for ‫کریم خورسندی مژدهی‬‎

 

خوان سوم جشنواره مطبوعات منطقه آزاد،کریم خورسندی

دراولین جشنواره مطبوعات منطقه آزاد انزلی :

کریم خورسندی مدیر عامل خانه مطبوعات نقش بسزایی در برگزاری آن داشت

خوان سوم کریم خورسندی

سرویس فرهنگ و هنر موج برنا-اولین جشنواره مطبوعات ،پایگاههای خبری و خبرگزاریها باشکوه ، شایسته و در خور تحسین برگزار شد و جدا  از همه خوبیهایی که داشت 7 خان گسترده رسانه ای در گیلان را به عرصه نمایش گذاشت ، بنا داریم با بازخوانی 7 خوان این همایش خوب رسانه ای به بهانه روز خبرنگار از برگزار کنندگان آن تشکر کنیم .

بی شک عوامل اجرایی درگیر این ماجرا فاتحین قله های سربلندی این افتخار هستند اما نوعی نگاه در این بازخوانی وجود دارد که خالی از لطف نیست ،افراد ، شخصیتها و سازمانهایی که از نقش سازنده آنها کمتر صحبت شده است .

توضیح این نکته ضروری به نظر می رسد که اولویتی در این 7 خوان نبوده و صرفا به ترتیب حروف الفبا نگارش شده است.

در خوان اول به امین افقی مدیر موفق روابط عمومی منطقه آزاد انزلی رسیدیم و به صورت مختصر و مفید از غریب به 3 دهه فعالیت رسانه ای او با هم به مرور پرداختیم ، در خوان دوم هم به سراغ خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان رفتیم و از تعدادی از هنرجویان نسل اولی که موفق به رشد و تعالی شدند ، اما در خوان سوم نگاهی خاص به یکی از شخصیتهای برگزار کننده جشنواره مطبوعات انجام خواهد  شد ، در خوان سوم به سراغ کریم خورسندی ، مدیر عامل خانه مطبوعات رفتیم .

در اولین جشنواره مطبوعات ، پایگاههای خبری یکی از شخصیتهایی که موجب شد تا این مهم در گیلان و منطقه آزاد انزلی رقم بخورد ، کریم خورسندی مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان بود اما چرا و به چه علت ؟

کریم خورسندی و مجموعه همکارانش در خانه مطبوعات با تلاش شبانه روزی و رایزنی های متعدد سبب شدند تا در یک تعامل سازنده باب ورود رسانه به منطقه آزاد باز شود و اختتامیه ای باشکوه در منطقه آزاد باز شود .

کریم خورسندی تبسم و لبخندی خاص دارد ، لبخندی که نه بهانه ، بلکه فضای خاص می طلبد . شخصیتی که هیجان کار ، التهاب کار نمی تواند او را از میدان خارج سازد . خلاصه اینکه با آرامشی که او را به عنوان یک مدیر متمایز از دیگران می سازد . آرامشی که می تواند به همکاران خود اطمینان و اعتماد به نفس هدیه کند .

در اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات هم نگاه خاص ، مدیریت و نظارت بر اجرای برنامه موجب  نشد تا حسن خلق و معاشرت با همکاران را فراموش کند و یا روی سخنرانی او اختلال ایجاد کند .

یکی از مهمترین بخش های مهم و مورد توجه که کریم خرسندی را محبوب این روزهای خبرنگاران ساخته ، پیگیری بیمه خبرنگاران و خصوصا بیمه تکمیلی  است . نکته مهم اینکه برای دومین سال پیاپی بیمه خبرنگاران با عنایت ویژه استاندار محترم  توسط استانداری انجام شد .

Image result for ‫اولین جشنواره مطبوعات منطقه آزاد ‬‎Image result for ‫اولین جشنواره مطبوعات منطقه آزاد‬‎

بیو گرافی کریم خورسندی :

کریم خورسندی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد  در رشته مدیریت ورزشی از دانشگاه آزاد واحد کرج می باشد .کریم خورسندی غریب به 3 دهه فعالیت در عرصه رسانه و سابقه فعالیت در بسیاری از پستهای مختلف رسانه ای را دارد .

کریم خورسندی  بیش از 24 سال سابقه فعالیت رسانه‌ای در مطبوعات محلی را دارد . ا و همچنین  سرپرستی روزنامه‌های کثیرالانتشار کشوری را در کارنامه کاری خود دارد.

کریم خورسندی  در حال حاضر نیز به عنوان سردبیر روزنامه گلچین امروز و مدیرمسئول روزنامه سوال و جواب در حال فعالیت است  .

کریم خورسندی عضویت در هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان طی دو دوره گذشته نیز در کارنامه رسانه ای خورسندی می درخشد.  جامعه رسانه‌ای گیلان در تاریخ 26 اردیبهشت‌ماه 95 شاهد برگزاری انتخابات مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات بود؛ انتخاباتی که به لحاظ صنفی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است، خانه مطبوعات نقش موثری در حل مشکلات رسانه‌ها دارد.

 

کلام آخر اینکه در جشنواره مطبوعات منطقه آزاد انزلی این تلنگر با دیدن  تلاش کریم خورسندی فعال رسانه ای ، مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان موجب شد تا یکی از خوانهای هفت خوان شکل بگیرد و در اولین بخش به امین افقی مدیر موفق رواب عمومی منطقه آزادانزلی رسیدیم و در دومین خوان به اهالی باشگاه خبرنگاران جوان رسیدیم ، در خوان سوم  به کریم خورسندی رسیدیم ، کریم خورسندی مدیر خانه مطبوعات گیلان در طی دو دوره نشان داد با تمام ظرفیتهای خود به فکر حل معضلات صنفی است و به ثمر رسیدن طرحهای رفاهی همکارانش نشان از همین تلاش و پشتکار دارد .

اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات منطقه آزاد انزلی و روز خبرنگار موجب شد تا  از تلاش ، پشتکار و البته موفقیتشان باید بالید و افتخار کرد .

 در انتها باید گفت ، خبرنگاران انسانهای شریف و خاصی هستند که علی رقم تلاش برای حل مشکلات و معضلات اطراف خود ، خودشان با بسیاری از مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند،نهایتا اینکه تلاش و پشتکار برای رفع مشکلات خبرنگاران موهبتی بزرگ است و تنها باید گفت: خداقوت و همچنان پیروز و موفق باشید .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna