پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

امین افقی خوان اول از هفت خوان اولین نمایشگاه مطبوعات منطقه آزادانزلی

از اولین جشنواره مطبوعات منطقه آزاد انزلی تا روز خبرنگار ، تجلی هفت خوان گسترده در جشنواره مطبوعات

سرویس فرهنگ و هنر  موج برنا-اولین جشنواره مطبوعات ،پایگاههای خبری و خبرگزاریها باشکوه ، شایسته و در خور تحسین برگزار شد و جدا  همه خوبیهایی که داشت 7 خان گسترده رسانه ای در گیلان را به عرصه نمایش گذاشت ، بنا داریم با توجه به روز خبرنگار و حمایت و قدردانی از همه زحمت کشان عرصه خبر با  بازخوانی 7 خوان این همایش خوب رسانه ای از برگزار کنندگان آن تشکر کنیم .

بی شک عوامل اجرایی درگیر این ماجرا فاتحین قله های سربلندی این افتخار هستند اما نوعی نگاه در این بازخوانی وجود دارد که خالی از لطف نیست ،افراد ، شخصیتها و سازمانهایی که از نقش سازنده آنها کمتر صحبت است .

توضیح این نکته ضروری به نظر می رسد که اولویتی در این 7 خوان نبوده و صرفا به ترتیب حروف الفبا نگارش شده است.

در جشنواره مطیوعات یکی از چهره های بسیار موثر ، اکتیو و البته شاد و همیشه لبخند بر لب امین افقی مدیر موفق روابط عمومی منطقه آزاد انزلی بوده است ، اما چرا به چه علت ؟

امین افقی جدا از شغل ، رتبه و جایگاه شنونده بسیار خوبی است و هیچ کدام از عناصر ذکر شده در مراجعین به او هم نمی تواند آنها را متمایز کند و در نهایت یک طرح و پیشنهاد خوب و راهبردی می تواند او را متقاعد کند ، سالهاست پر تلاش است و بزرگترین نقطه قوت  او در همین جشنواره هم نمودار شد جایی که در یک معارفه خودمانی همچنان خود را شاگرد می داند و در مقابل استاد محبوبی فر با تمجید و ستایش از ایشان ، خود را شاگرد قلمداد کرد و استاد محبوبی فر را اولین سردبیر کاری خود معرفی کردند .خلاصه کلام اینکه امین افقی یک نگاه ویژه متمامیز می سازد و آن اینکه او معتقد است :

                  **** در هنر همیشه باید شاگرد بود و در دنیای هنر همیشه باید آموخت . ****

اما مختصری از بیوگرافی امین افقی:

امین افقی که سابقه طولانی در عرصه رسانه و خصوصا رسانه ورزش دارد بی شک یکی از موفق ترین نفراتی بود که توانست چه در این رسانه و چه در موفقیتهای حال حاضر موثر و تاثیر گذار باشد .

Image result for ‫امین افقی‬‎Image result for ‫امین افقی‬‎Image result for ‫امین افقی‬‎

انجمن ورزشی نویسان یکی از دغدغه های امین افقی و دوستانش بود که علی رقم دعوت به تشکیل چند باره این انجمن به نتیجه نرسید . اما بی شک یکی از حاضرین در میادین ورزشی بود و نه یک منتقد بلکه یک مشاور ، یک همراه و بعضا مشوقی بود که تاثیر گذار بود و همچنان در بسیاری از میادین ورزشی استانی ، کشوری و منطقه مشاوری بی همتاست و بسیاری از ورزشکاران و دست اندرکاران مشتاقانه شنونده مشاوره های او هستند .

در آخرین افتخار آفرینی امین افقی باید گفت :کسب مقام برتر در حوزه”اطلاع رسانی” ا در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که در مراسم پایانی تندیس و لوح  روابط عمومی برتر به مهندس امین افقی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان از سوی پروفسور باقر ساروخانی استاد برجسته و پدر جامعه شناسی ارتباطات  ایران اهدا شد”.

*بی تردید خان اول شایسته تمام تلاشهای امین افقی است ، به پاس تمام تلاشهای او در عرصه خبر و خبر ورزشی و هم اکنون به عنوان روابط عمومی منطقه آزاد انزلی که با توجه به همه طیفهایی که با آنها در تماس ، کار و همکاری بوده در تمام نششستها و همایشها به طور شایسته حمایت و پشتیبانی کرده است .

کلام آخر اینکه"  امین افقی "به پاس همه خدمات حضرتعالی در عرصه هنر ، رسانه و ورزش ، خصوصا اولین جشنواره مطبوعات در منطقه آزاد انزلی و فرارسیدن روز خبرنگار ، روزتان مبارک و همچنان موفق ، پیروز و پرفروغ باشید .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna