سه شنبه 29 اسفند 1402
با حضور دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان پیش از دیدار سپیدرود و سپاهان در روز جمعه 12 مرداد در ورزشگاه سردار جنگل رشت ازامیر قلعه نویی و مهرداد میناوند در خصوص مشارکت در کمپین خود مراقبتی ورزشکاران تقدیر شد و مهرداد میناوند و خداداد عزیزی مربی و سرمربی تیم سپیدرود رشت بعنوان سفیران انتقال خون گیلان معرفی شدند.

در هفته گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان انتقال خون و روز اهدای خون تعاملی بین لیگ برتر فوتبال جام خلیج همیشه فارس و سازمان انتقال خون انجام گرفت و هفته دوم ‏لیگ برتر فوتبال با شعار « ورزش،خود مراقبتی و اهدای خون مستمر» برگزار شد .

در سطح کشور و در تمام دیدارها از مربیان ، بازیکنان و عوامل اجرایی که همراه با طرح کمپین خودمراقبتی ورزشکاران همراهی کردند تقدیر و تشکر شد .
در استان گیلان هم این امر تحقق گرفت و با حضور دکتر مرادی مدیر کل انتقال خون استان گیلان ، دکتر طالبیان و بردسیری معاونین انتقال خون از امیر قلعه نویی ، مهرداد میناوند و خداداد عزیزی با اهدای لوح تقدیر ، حکم سفیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد .
دکتر مرادی ضمن تقدیر و تشکر از اسطوره های فوتبال در این مراسم به دلیل همراهی و مشارکت در فرهنگ سازی اهدای خون و مشارکت در کمپین خود مراقبتی ورزشکاران افزود : اهداکنندگان مستمر باید اصول خود مراقبتی خاصی را دنبال کنند که در اکثر موارد با اصول حرفه‌ای ورزش تطابق دارد. از این رو ورزشکاران می‌توانند به طور همزمان مشوقان خوبی برای آحاد جامعه در هر دو بخش، اهدای خون و خود مراقبتی باشند که با سلامت عمومی جامعه سر و کار دارد و امیدوارم همچنان در این امر همراه و همگام باشید و بتوانیم از سرمایه حضور شما بهره مند شویم .
مهرداد میناوند هم از یادآوری سازمان انتقال خون قدردانی کرد و یادآور شد : برای همه نوع همکاری و فرهنگ سازی در راستای توسعه و ترویج اهدای خون آمادگی دارم و با افتخار این روز هم ثبت خواهیم کرد .
امروز هرچند سپیدرود رشت پیروز میدان در مستطیل سبز نبود ، اما هیئت فوتبال گیلان در تعاملی خاص با انتقال خون استان گیلان معرف پویایی بازیکنان ، مربیان و عوامل اجرایی فوتبال در اهدای خون و فرهنگ سازی این امر خداپسندانه هم قدم ، همراه و پیشگام شدند .
یادآور می شود بنر چهل و چهارمین سال تشکیل سازمان انتقال خون ایران با شعار " مرا هزار امید است و هر هزارتویی " در این دیدار نصب و در ابتدای دیدار بازیکنان دو تیم با شعار های انگیزشی اهدای خون ، اهدای زندگی عکس یادبود گرفتند .
در پایان مدیرکل انتقال خون استان گیلان از همکاری قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال ، وهابی روابط عمومی و سایر دست اندرکاران هیئت فوتبال استان گیلان تقدیر و تشکر کرد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna