سه شنبه 29 اسفند 1402

 

اهدای خون رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان رشت

سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون استان گیلان از اهدای خون رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان رشت خبر داد

سرویس سلامت موج برنا - چند سالی است که ورزش کشور و حوزه جوانان تحت مدیریت وپوشش ورزش و جوانان اداره می شود . اداره و سازمانی که همچنان در تمامی صحنه های در صف مقدم هستند و توانستند در زمینه اهدا خون تحت هر فراخوانی را لبیک بگویند .

تعامل و همکاری روابط عمومی های اداره ورزش و جوانان استان گیلان با اداره کل انتقال خون استان گیلان تاکنون توانسته بستر مناسبی از این دو اداره را بوجود آورد و در تمامی جلسات برای همکاری با انتقال خون دعوت شده است .

سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون استان گیلان اعلام کرد : ایمان سهیلی رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان رشت بهمراه اعضای هیئت بمناسبت روز ملی اهدای خون روز 9 مرداد در انتقال خون گیلان حضور یافتند و ضمن دیدار با مدیرکل انتقال خون استان گیلان و تبریک سالروز تاسیس سازمان انتقال خون در امر خداپسندانه نجات جان بیمار و بخشش زندگی مشارکت و خون خود را اهدا کردند .

در این دیدار سهیلی رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان رشت  در خصوص فرهنگ سازی و ترویج اهدای خون جهت همکاری و اطلاع رسانی در مجامع ورزشی اعلام آمادگی نمود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna