سه شنبه 29 اسفند 1402

حضوراعضای باشگاه کوهنوردی گیلان به مناسبت 9 مردادروز ملی اهدای خون

مرادپور اهداکننده مستمر خون و پلاکت و عضو باشگاه کوهنوردی : برای ترویج اهدای پلاکت گروه گیل یاران پلاکت را تشکیل داده ایم و انشاالله با همکاری مردم نوعدیلوست گیلان جمعیت این گروه را افزایش خواهیم داد تا بتوانیم یار و یاور انتقال خون در ترویج اهدای پلاکت باشیم.

سرویس ورزش و سلامت موج برنا - ورزش و ورزشکاران از جمله گروههای فعال و پورشور اهداکنندگان خون و پلاکت هستند ، فعالان ورزش با توجه به اهمیتی که برای سلامتی خود قائل هستند و این امر می تواند در اهداخون هم موثر باشد .

شایان ذکر است جامعه ورزش و خصوصا هیئت کوهنوردی نه فقط در اهداخون بلکه در فرهنگ سازی خون بسیار موثر و مفید ظاهر شدند و در بسیاری از مقاطع در مرتفع قلل هم پیام های انگیزشی را به اهتزاز در آوردند . در این گروه از جامعه ورزش به غیر آقای مرادپور ، آرمان حداد هیمالایا نورد معتبر و ساعی گیلانی اهداکننده مستمر خون می باشد .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان اعلام کرد : اعضای باشگاه کوهنوردی گیلان بمناسبت روز ملی اهدای خون روز 9 مرداد در انتقال خون گیلان حضور یافتند و ضمن دیدار با مدیرکل انتقال خون استان گیلان و تبریک سالروز تاسیس سازمان انتقال خون در امر خداپسندانه نجات جان بیمار و بخشش زندگی مشارکت و خون خود را اهدا کردند .

مرادپور اهداکننده مستمر خون و رکوردار اهدای پلاکت در گیلان که از اعضای باشگاه کوهنوردی می باشد گفت : برای ترویج اهدای پلاکت گروه گیل یاران پلاکت را تشکیل داده ایم و انشاالله با همکاری مردم نوعدوست گیلان جمعیت این گروه را افزایش خواهیم داد تا بتوانیم یار و یاور انتقال خون در ترویج اهدای پلاکت باشیم.

 

 
 

بازگشت           چاپ چاپ         
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna