چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

 

تکریم خادمین اقامه نمازجمعه بندرانزلی همزمان با 5مرداد،توسط فرمانداری بندرانزلی

دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی به اتفاق امام جمعه و دادستان این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ایی به رسم یادبود از این خدام تجلیل و تکریم بعمل آوردند.

سرویس مذهبی،اجتماعی موج برنا -پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل انقلاب اسلامی ایران نماز و نماز جمعه یکی از ارکان دین بخش لاینفک دین ، مذهب و عرف ایرانیان شد . پنجم مرداد مصادف است  با سالروز اقامه اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی در سال 1358که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و امامت آیت الله سید محمود طالقانی که همزمان در سراسر ایران برگزار شد . طی سالهای پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همه ساله این روز گرامی داشته می شود .

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرانزلی: به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی در سال 58 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و امامت آیت الله سید محمود طالقانی، 8 نفر از خادمان برگزاری نماز جمعه در شهرستان بندرانزلی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی که بمنظور اقامه نماز جمعه در مصلی این شهر حضور داشت بعد از اقامه نماز به اتفاق امام جمعه و دادستان این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ایی به رسم یادبود از این خدام تجلیل و تکریم بعمل آوردند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna