جمعه 10 فروردین 1403

صیاد مسئول اجرایی طرح 9:جشن  طرح 9  به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و برای حمایت از کودکان نیازمند طی 3هفته در سالن همایش های اداره کل بنادر و دریانوردی با حضور مردم و مسئولین انزلی برگزار شد .

سرویس ورزشی موج برنا – طرح 9 این هفته هم همانند هفته های گذشته روز پنج شنبه برگزار شد و اینبار مدرس دانشگاه ، هنرمند و مجری گیلانی و انزلی چی ، شبکه تهران میهمان ضیافت مهربانی  بود.

*در هفته اول  طرح 9  اجرای و برگزاری را ، محمد فرح بخش بازیگر سینما ، تئاتر و تلوزیون و حضور در ساخت ایران 2 را در کارنامه دارد  به عهده داشت .

**در هفته دوم طرح 9 اجرای برنامه برعهده حامد آهنگی بود ، حامد آهنگی ، بازیگر محبوب تئاتر ، سینا و تلوزیون که امروز با محبوبی در خندوانه چهره ای شناخته شده در ایران است .

***در هفته سوم بهروز تشکر ، مدرس دانشگاه ، هنرمند و مجری گیلانی که در عرصه خبر هم دستی برآتش دارد و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد  است . فعالیت خود را به عنوان خبرنگار از صدا وسیما آغاز کرده است و 25 سال سابقه کار رسانه ای دارد .کار اجرا را با برنامه نهران 20 آغاز کرده است و در به خانه برمی گردیم و مشاور مدیر شبکه 5 هم در کارنامه دارد .

بهروز تشکر علی رغم اینکه برنامه های زیادی برای اجرا داشت ، ضمن اطلاع از این طرح ، خود پیشنهاد حضور در این  کار خیرخواهانه را داد و در سومین هفته از برپایی این جشن و برنامه حاضر شد و  در دو برنامه مجزا شرکت کرد..

ورک شاپ استیج و تلویزیونی که برای اولین بار در استان گیلان برگزار شد بسیار مورد استقبال علاقه مندان به این برنامه قرار گرفت. ، برنامه ای که از ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر و اجتماعات بنادر و کشتیرانی بندرانزلی برگزار شد .

جشن  طرح 9  به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و برای حمایت از کودکان نیازمند پس از اذان مغرب در سالن همایش های اداره کل بنادر و دریانوردی با حضور مردم و مسئولین انزلی و ساکنین در این شهر برگزار شد .

در این برنامه که با حضور جذاب و استثنایی بهروز تشکر همراه بود ، هنرمند دیگری را هم در خود داشت  و خواننده خوش صدای گیلانی امیرحسین نوشالی که او نیز برای حمایت از این طرح در این جشن حضور داشت، برگزار شد..

در این برنامه سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون استان گیلان هم حضور داشتند . بهروز تشکر در بخش اجرایی این جشن 5 دقیقه و یک باکس کامل را به صورت روایتی از خون ، اهداخون و فواید حضور مردمی و فرهنگ سازی در این امر خداپسندانه اختصاص داد .

بهروز تشکر اهداکنندگان خون را انسانهای مهربانی و بی ادعایی معرفی کرد که از جان خود و بی ادعا برای کمک به بیماران می شتابند و از همه کسانی که در این امر از اهدا ، دریافت و توزیع تقدیر و تشکر کرد و از همه حاضران خواست در این امر خدا پسندانه شرکتت کنند .

شایان ذکر است که کمک های نقدی و غیر نقدی در سومین هفته طرح 9 بسیار چشمگیر بود که این امر ثابت کرد مردم شهر باران همیشه و با این وضعیت اقتصادی به یاد همنوعان خود هستند..

در بخش مسابقه ای هم مسابقه کودکان و جوایز آن برای کودکان ایجاد انگیزه کرد . البته بهروز تشکر و همراه ایشان 2 جایزه ویژه برای سفر یک زوج جوان به مشهد هم اهدا کرد .

صیاد مدیر اجرایی طرح 9 از همه حاضران در این جشن و 3 هفته برگزار شده تقدیر و تشکر کرد و افزود :باید تشکر ویژه ای از مهندس چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی که در این سه هفته از طرح 9 به تمام قولهای خود عمل کردند و نهایت همکاری را داشتند و خود ایشان به عنوان یک مسئول و حتی فراتر از آن در خصوص کمک به همنوعان خود عمل کرد و در این کار خیر پیش قدم بودند..

 صیاد همچنین افزود : امیر ایزدی رئیس روابط عمومی  ادارهبنادر و کشتیرانی  و پرسنل محترم ایشان که در تمام طول برگزاری این برنامه در طول 3 هفته همراه و هم قدم ما  بودند و در این سه هفته تمام تلاششان این بود که مراسمات به نحو مطلوب برگزار شود تشکر و قدردانی می کنیم..

وی در پایان گفت : لازم می دانم از همه مردم هم نوع دوست و دلسوز بندرانزلی که ما را همراهی کردند تقدیر و تشکر نمایم .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna