پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

بعداز حضور موفق حامد آهنگی ، سهیل غلامرضاپور جوان شایسته گیلانی با حضوری موفق در خنداننده شو  توانست حرفهای ناگفته گیلانیان در نمایش و هنرهای نمایشی را بگوید .

سرویس فرهنگی موج برنا- حتما شنیده اید که می گویند : خنده بر هر درد بی درمان دواست .

و مسلما شنیده اید که می گویند :

زحق توفیق خدمت خواستم وی گفت پنهانی                چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی

به راستی خنده و خندیدن آیین است و به موقع و به اندازه و به جا خندیدن و صدالبته با هم خندیدن بهتر از بهم خندیدن است .

روایتها و اسناد و مدارک نقل براین است ایرانیان همیشه مهیای جشن ، خنده و خندیدن بوده اند و روایت 120ساله شوی حکایت اینکه زنده بمانی و جشن 120 ساله را شاهد شوی ، حکایت از همین ماجرا دارد .

اما این روزها و دهه های عصر ما حکایت نقل براین است که ایرانیان بسیار دیر می خندند و دیر مهیای خنده و خندیدن می شوند .

اما این روزها رامبد جوان بعداز تجربه بازی و کارگردانی چند اثر موفق از خانه سبز و مومیایی 3 تا رعنا یک برنامه ترکیبی موفق را آغاز کرد و خندوانه توانست فتح باب آشتی مردم با رسانه و فصلی نو از کارهای ترکیبی باشد .

اما در فصل پنجم سری دوم خنداننده شو آغاز به کار کرد و گیلان توانست یک نماینده در جمع 16 نفر پایانی داشته باشد .

پس از حضور موفق حامد آهنگی در خندوانه و اسندآپهای موفق ، حالا نوبت به  سهیل غلامرضاپور جوان شایسته گیلانی رسید . سهیل غلامرضاپور جوان شایسته گیلانی با حضوری موفق توانست حرفهای ناگفته گیلانیان در نمایش و هنرهای نمایشی را بگوید . اتفاق خوب برای غلامرضا پور همراهی و هم گروهی با جوان پرتلاش و باانگیزه اشکان خطیبی به عنوان مربی بود که می تواند او را در موفقیت رهنمود کند .

اگر اهل تئاتر و هنرهای نمایشی یا جشنهای مناسبتی باشید و اهل گیلان ، سهیل غلامرضاپور را می شناسید و با اجرای او آشنا هستید . هرچند دانسته یا ندانسته ، عمدا یا سهوا ، دوره دیده یا ندیده سهیل غلامرضاپور علی رقم سن کم و در جوانی با حضورش در برنامه های متعدد غیر از هنرهای نمایشی ، استند آپ را هم اجرا می کند .

                                                                                                                          یادداشت سردبیر:حمیدرضا رحیم زاده

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna