سه شنبه 29 اسفند 1402

 

 به مناسبت 25 تیرماه فرماندار شهرستان رشت در بهزیستی و تامین اجتماعی شعبه ۲ شهرستان رشت حضور یافت

سرویس اجتماعی موج برنا- تامین اجتماعی فقط یک اداره با انبوه مراجعات نیست ، تامین اجتماعی به عنایت به رسالت فراگیر خود ، چشم و چراغ بسیاری از مشاغل است ، از کارگر و مهندس و پزشک و هنرمند و ... خلاصه همه طیفها با این اداره در ارتباط هستند .

25 تیرماه روز تامین اجتماعی اعلام شده است و لازم است این روز را به این عزیزان که می توان گفت همچنان چشم و چراغ مردم هستند تبریک گفت .

 

                                             *** فرماندار رشت و بازدید از تامین اجتماعی ***

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت صبح امروز به همراه معاون سیاسی، اجتماعی خود به مناسبت 25 تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی با حضور در بهزیستی شهرستان رشت این روز را به مدیران و کارکنان بهزیستی تبریک گفتند.

وی با حضور در بخش های مختلف اداره بهزیستی بصورت چهره به چهره با کلیه کارمندان و مراجعه کنندگان دیدار کردند و از نحوه کارکرد و خدمات رسانی این سازمان بازدید به عمل آوردند.

در ادامه سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت باحضور در سازمان تأمین اجتماعی شعبه دو شهرستان رشت که امروز اولین روز از هفته نامگذاری شده تامین اجتماعی است با تبریک این روز از کلیه واحدهای این مجموعه بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

یادآور می شود  هفته تامین اجتماعی از 19 تیرماه آغاز شد و جهت گرامی داشت این هفته و در این راستا روز دوشنبه ١٩ تیرماه و اولین روز هفته تأمین اجتماعی به نام "تأمین اجتماعی، تولید اشتغال" و سه شنبه ٢٠ تیر دومین روز هفته با عنوان "تامین اجتماعی روز آمد و خدمات غیرحضوری" نام گذاری شده است.

 

روز چهارشنبه ٢١ تیر ماه با عنوان "تأمین اجتماعی، زنان و کرامت خانواده" و پنج شنبه ٢٢ تیرماه با عنوان "تأمین اجتماعی، تعامل با شرکای اجتماعی، نام گذاری شده است.

 

همچنین روز جمعه ٢٣ تیرماه با عنوان "تأمین اجتماعی، پاسخگویی , مشتری مداری" و روز شنبه ٢٤ تیرماه با عنوان "زندگی سالم، نشاط و امید با تأمین اجتماعی" نام گذاری شده است.

 

روز یکشنبه ٢٥ تیر ماه که آخرین روز از هفته تأمین اجتماعی است نیز با عنوان "تأمین اجتماعی، خلاقیت کارکنان و رضایت مخاطبان" نام گذاری شده است.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna